Locatiemanager

Nieuw

Werkzaamheden

  1. Wordt geraadpleegd bij zaken als de komst van nieuwe bewoners, problemen met bewoners, gevoelige situaties en spoedgevallen waarbij externe ondersteuning nodig is;
  2. Beslist, in overleg met de locatieleider van dienst en tolk, over de komst van nieuwe bewoners;
  3. Beslist bij problemen met bewoners over het inschakelen van andere organisaties (denk aan consulenten gemeentehuis, Veilig Thuis, Crisisdienst Ggz, etc)
  4. Beslist bij calamiteiten of een kamer zonder toestemming betreden mag worden. Dit geldt niet waar het levensgevaar betreft voor bewoners (bijv. brand). In die situaties is de beveiliging gemachtigd om indien nodig samen met de locatieleider van dienst, de tolk en/of de huismeester de kamer ongevraagd te betreden;
  5. Neemt het voortouw voor de planning en organisatie van de ontruimingsoefening en stemt hierover van te voren af met alle betrokken partijen;
  6. Stelt een dagelijkse rapportage op over de punten die zijn opgepakt tijdens de dienst en deelt deze met de locatieleiders, de tolk, de beveiliging, de huismeester en waar nodig de schoonmaakdienst.

De opdrachtgever(s)

Wij zijn er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren jou om verantwoordelijkheid te nemen voor je werk en je krijgt volop ruimte om jouw talenten te ontdekken, in te zetten en te ontwikkelen. Fouten maken mag; leren en ontwikkelen zijn vanzelfsprekend onderdeel van werken in Huizen. Net als plezier! We waarderen goede ideeën en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.

Functie eisen

  • Uiterlijk beschikbaar per 2 januari 2025 voor 36 uur per week;
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring als locatiemanager met Oekraïense vluchtelingen (benoem duidelijk waar de ervaring is opgedaan);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal (in woord en geschrift) (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Bereid om in de avonden én in de weekenden te werken (benoem dit duidelijk in het cv).

Wensen: (weging totaal 100 punten)

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Locatiemanager of soortgelijke functie van een (nood) opvanglocatie (40 punten);
  • Een afgeronde opleiding AMW en/of SJD op minimaal hbo niveau (30 punten);
  • Aantoonbare beheersing van de Russisch en/of Oekraïens taal (benoem dit duidelijk in het cv.) (10 punten)
  • In het bezit van een geldig BHV en/of EHBO certificaat (10 punten);
  • Benoem duidelijk de beschikbaarheid van de kandidaat voor de komende 12 maanden in het cv (10 punten).

Competenties

  • Je hebt goede analytische vaardigheden;
  • Je werkt gestructureerd en accuraat;
  • Je bent communicatief sterk en weet de relaties te onderhouden;
  • Je werkt graag samen binnen -en buiten het team;
  • Je bent goede match met onze kernwaarden: samenwerken, toegevoegde waarde, energie / werkplezier en resultaatgerichtheid.

Extra info

Startdatum: 02-01-2025
Einddatum: 02-01-2026
Optie tot verlengen: 1 maal 6 maand(en)
Aantal uur per week: 36 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.


De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 19 december 2024 tussen 10.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 18 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Locatie

Huizen

Publicatiedatum

05.12.2024

Publicatie eindigt

13.12.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!