Administratief Medewerker

Nieuw

Functie omschrijving

Je gaat diverse werkzaamheden rondom het (informele) bezwaarproces uitvoeren. Onder meer:

  • Eerstelijns telefonische beantwoording;
  • Diverse WOZ-taken, zoals koppeling BAG-WOZ, optimalisatiewerkzaamheden en verzenden en verwerken inlichtingenformulieren;
  • Verzenden documenten (taxatieverslagen e.d.);
  • Verwerken van bezwaren en verzenden ontvangstbevestigingen vanuit het bezwarensysteem (iBezwaar).

De opdrachtgever(s)

Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!' Anders gezegd, wij zijn 4G.

Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.

Functie eisen

  • Een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met bezwaarprocessen in de WOZ;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar, per 06 januari 2025.

Wensen: (weging totaal 100 punten)

  • Aantoonbare werkervaring met taxatiepakket VRiS (25 punten)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker (25 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met iBezwaar (15 punten);
  • Beschikbaar voor 36 uur per week, per 06 januari 2025 (25 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met de werkprocessen van gemeente Huizen (10 punten).

Competenties

  • Aanpassingsvermogen
  • Klantgerichtheid
  • Flexibiliteit
  • Afstemmen
  • Detailgericht

Extra info

Startdatum: 06-01-2025
Einddatum: 06-05-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 2 maand(en)
Aantal uur per week: 24-36 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.


De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 3 van december 2024 . De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk in week 2 van december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Locatie

Huizen

Publicatiedatum

02.12.2024

Publicatie eindigt

06.12.2024

Contactpersoon

Foeken

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!