- Detachering
- 43,25
- 28 uur p/w, 5 mnd
Interim Directiesecretaresse
Functie omschrijving
Werkzaamheden
• secretariële werkzaamheden en voorbereiden van overleggen
• behandelen van telefoontjes, aannemen van verzoeken en verstrekken van algemene informatie
• organiseren van bijeenkomsten voor het managementteam
• signaleren en proactief communiceren over zaken waar de directie, de directe collega 's en de organisatie van op de hoogte moeten zijn
• bijdragen aan de verdere ontwikkeling van digitaal samenwerken
De opdrachtgever(s)
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!
Afdeling
De functie is gepositioneerd binnen het team Bestuursondersteuning, bestaande uit 25 collega's. Er heerst een prettige werksfeer met veel ruimte om je werk naar eigen inzicht te kunnen doen. Het team Bestuursondersteuning heeft als ambitie bij te dragen aan een stabiel en optimaal functionerend gemeentebestuur. Samen met drie andere collega's vorm je het Directiesecretariaat. Verder bestaat het team Bestuursondersteuning uit de volgende onderdelen: bestuurssecretariaat, bestuursadvies, bestuursondersteuning, kabinetszaken en public affairs, onder leiding van een teammanager. Allen werken op de as tussen de bestuurlijke en ambtelijke organisatie.
Functie eisen
- De kandidaat is akkoord met detachering
- De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende partij.)
- Aantoonbare werkervaring als secretaresse in de afgelopen 5 jaar bij een overheidsorganisatie;
Wensen: (weging, totaal 100 punten)
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als directie- of bestuurssecretaresse bij een gemeente (40 punten);
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als directie- of bestuurssecretaresse bij een 80.000+ gemeente (30 punten);
- Aantoonbare werkervaring met Digitaal samenwerken in Microsoft 365 (20 punten);
- Beschikbaar per 6 januari 2025 voor gemiddeld 28 uur per week (10 punten).
Competenties
- Organiserend vermogen;
- Zorgvuldig;
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Gevoel voor verhoudingen;
- Goede digitale vaardigheden.
Extra info
Einddatum: 06-06-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 6 maand(en)
Aantal uur per week: 28 uur
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 19 december 2024 van 09:00 uur tot 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 12 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!