- ZZP / Freelance
- 85,00
- 24-32 uur, 6 mnd
Informatiemanager
Functie omschrijving
De opdrachtgever(s)
De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.
Concernstaf Bedrijfsvoering, team Informatiebeheer & Automatisering
De functie van Informatiemanager maakt onderdeel uit van het team Informatiebeheer & Automatiering (I&A) van Concernstaf (CS) Bedrijfsvoering. Aan hospitality, flexibiliteit en teamwork hechten wij veel waarde bij CS Bedrijfsvoering.
Om de Publieke Gezondheid te bewaken, te beschermen en te bevorderen, kan de GGD niet zonder een adequate informatievoorziening. Een goede en veilige infrastructuur, betrouwbare data en intuïtieve apps worden dan ook steeds belangrijker in ons werk. Dat vraagt om een verdere professionalisering van, maar ook meer verbinding tussen de 25 GGD’en en GGD GHOR Nederland.
Functie eisen
- Een aantoonbare afgeronde opleiding informatiekunde of bedrijfskunde op hbo bachelor niveau;
- BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar.
Wensen: (weging, totaal 100 punten)
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in Informatiemanagement, Informatie analyse of ICT Consultancy (licht dit duidelijk toe in het cv) (35 punten);
- Aantoonbare werkervaring met het adviseren zowel mondeling als schriftelijk over datakwaliteit binnen informatiestromen (licht dit duidelijk toe in het cv) (25 punten);
- Aantoonbare werkervaring met publieke gezondheidszorg en/of GGD (40 punten).
Competenties
- Adviseren, zowel mondeling als schriftelijk;
- Analytisch vermogen
- Sterke mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
- Initiatiefrijk;
- Nieuwsgierigheid;
- Informatieanalyse;
- Luisteren;
- Netwerkvaardigheid.
Extra info
Einddatum: 02-07-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 3 maand(en)
Aantal uur per week: 24-32 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen:
Ma – Di – Wo – Do – Vr.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 10 december 2024 van 13.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 6 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!