- Detachering
- 67,50
- 36 uur p/w, 6 mnd
Senior medewerker Backoffice
Werkzaamheden
-Verwerken mutaties en correcties in de BRP;
-Beoordelen brondocumenten;
-Verwerken inschrijvingen uit het buitenland;
-Verwerken naturalisatieverzoeken;
-Alle andere voorkomende administratieve taken.
De opdrachtgever(s)
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.
In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
Omschrijving kandidaat
Collega’s kunnen op jou rekenen en andersom. Je bent dan ook een inspirerende teamspeler die met iedereen goed kan omgaan, oprecht luistert, doorvraagt en die geen vraag te gek vindt. Creatief als je bent, vind je oplossingen die niemand nog heeft gezien (uiteraard binnen de wettelijke kaders).
Je bent accuraat, analytisch sterk en brengt je adviezen en besluiten duidelijk en goed onderbouwd naar voren. Betere werkprocessen? Je krijgt energie als je daarover nadenkt en eureka-momenten hebt over een kwaliteitsslag. Zo kijk je trouwens ook met een kritisch oog naar je eigen werk. Onder druk en tijdens verandertrajecten ben jij op je best.
Functie eisen
- De kandidaat gaat akkoord met detachering
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen een gemeente;
- Aantoonbaar kennis van / werkervaring met burgerzakenprocessen en relevante wet- en regelgeving, zoals Internationaal Privaatrecht en nationaliteitswetgeving.
- Aantoonbare werkervaring met / kennis van I-burgerzaken.
Wensen: (weging, totaal 100 punten)
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen de afdelingen burgerzaken binnen een gemeente (45 punten);
- Aantoonbare werkervaring met het BRP binnen een gemeente (30 punten);
- Een afgeronde cursus en of opleiding burgerzaken (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
Competenties
Je bent accuraat, analytisch sterk en brengt je adviezen en besluiten duidelijk en goed onderbouwd naar voren. Betere werkprocessen? Je krijgt energie als je daarover nadenkt en eureka-momenten hebt over een kwaliteitsslag. Zo kijk je trouwens ook met een kritisch oog naar je eigen werk. Onder druk en tijdens verandertrajecten ben jij op je best.
Extra info
Einddatum: 15-06-2025
Optie tot verlengen: 4 maal 3 maand(en)
Aantal uur per week: 36 uur
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma t/m vrij
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 13 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 11 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!