Gegevensbeheerder BOR

Nieuw

Functie omschrijving

Afdeling

De afdeling Projecten en Advies Buitenruimte is verantwoordelijk voor het beleid, advisering, plannen, ontwerpen, voorbereiden en realiseren van projecten en voorzieningen in de openbare ruimte. De afdeling bestaat uit vier teams: Beleid en Advies Buitenruimte, Projectmanagement en Bedrijfsvoering, totaal circa 90 medewerkers. De organisatie bedient twee gemeentebesturen: Amstelveen en Aalsmeer.

Team

Het BOR-proces is in een nieuwe fase beland, waarin veel keuzes gemaakt worden. Denk aan de werkprocessen, koppelingen, verder professionaliseren van de vak applicatie (GeoVisia) en de verdere uitrol binnen de organisatie. Om de BOR verder uit te bouwen wilt de gemeente het gegevensbeheer verder opbouwen.

Samen met de interim gegevensbeheerder willen we het gegevensbeheer BOR verder professionali-seren en de functie opwerken tot een volwaardige functie binnen gemeente Amstelveen en Aalsmeer. De interim gegevensbeheerder zal nauw samenwerken met de adviseur assetmanagement en gegevensbeheer en de assetmanagers om deze functie op te werken. Kortom een functie waarin nog (gezamenlijk) keuzes gemaakt dienen te worden.

Opdracht

Als gegevensbeheerder BOR ben je verantwoordelijk voor het actueel en accuraat houden van de gegevens over de fysieke openbare ruimte. Samen met collega’s deze functie op werken tot een volwaardige functie binnen de gemeente. We doen dit samen, maar verwachten een proactieve benadering.

  • Je werkt samen met vakspecialisten en collega’s uit verschillende teams om ervoor te zorgen dat informatie over assets, zoals wegen, groenvoorzieningen, rioleringen en infrastructuur altijd betrouwbaar en compleet zijn.
  • Je verwerkt samen met de BGT om het GEO-areaal op orde te houden.
  • Je werkt aan de hand van revisies, inspectiegegevens, Geo-BOR berichtenverkeer en/of signaleringen het areaal bij.
  • Je hebt ervaring met het werken met Geo-beheersystemen, data en gegevensbeheer.
  • Het is een pre als je ervaring hebt met het beheersysteem GeoVisia.

Omschrijving kandidaat

  • Een relevante MBO/HBO opleiding met kennis van het Beheer Openbare Ruimte en daar-naast relevante kennis over Geo-informatie.
  • Ervaring met het werken in Geo-beheersystemen, data en het toepassen van analyti-sche methoden op vraagstukken rond openbare ruimte.
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, om dataanaly-ses op een begrijpelijke manier te presenteren aan verschillende belanghebbenden
  • Kennis van en ervaring met verschillende data-analysetools, zoals Excel of GIS-software
  • Project- en samenwerkingsvaardigheden

Functie eisen

  • Op CV aantoonbaar, minimaal een afgeronde MBO, HBO of WO opleiding binnen het vakgebied.
  • Op CV aantoonbare kennis van beheersystemen openbare ruimte.
  • Je gaat akkoord met detachering.

Wensen

  • De kandidaat is per 15 januari op beschikbaar voor deze opdracht. Graag aangeven wanneer de kandidaat kan starten.
  • Op CV aantoonbaar een gerichte opleiding gevolgd/behaald in het vakgebied van gegevensbeheer openbare ruimte.
  • Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van gegevensbeheer openbare ruimte.
  • OP CV aantoonbaar werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 5 jaar.

Competenties

· Klantgericht

· Resultaatgericht

· Omgevingsbewustzijn

· Communicatieve vaardigheden in woord en geschrift

· Flexibel

· Proactief

In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en werken we oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert. Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

Extra info

  • Van 15-1-2025 t/m 1-1-2026
  • Optie verlenging: 4 x 6 maanden
  • Standplaats: Amstelveen (hybride)

De gesprekken vinden plaats op donderdag 19 december tussen 13:00 en 16:00 uur. De gesprekken vinden fysiek op het Raadhuis plaats. De kandidaat dient op deze datum en tijdsblok beschikbaar te zijn.

Toelichting op rooster: thuiswerken in overleg

Locatie

Amstelveen

Publicatiedatum

21.11.2024

Publicatie eindigt

13.12.2024

Contactpersoon

Foeken

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!