P&O Adviseur

Nieuw

Functie omschrijving

Je wordt onderdeel van de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie binnen de directie P&O. Samen met 8 collega P&O-adviseurs, 2 medewerkers P&O advies en manager[MA1] werken jullie voor de verschillende directies van het Kadaster. De adviseurs zoeken elkaar regelmatig op om te sparren en kennis te delen. Er wordt ook daarnaast ook nauw samengewerkt met P&O-Services en de recruiters, waarmee je samen de vacatures oppakt.

In verband met ziekte van een collega zijn wij op korte termijn op zoek naar een ervaren personeelsadviseur, die bij voorkeur actuele ervaring heeft met het werken als personeelsmanagementadviseur bij een overheidsorganisatie of ZBO.


Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Ervaring met SAP is wenselijk.

Werkzaamheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

Taken

  • Ondersteunen, begeleiden, adviseren, informeren van leidinggevenden bij alle zaken op het terrein van personeel en organisatie. Belangrijke onderwerpen: verder uitwerken van de
    actieplannen uit het Strategisch Personeelsplan, ondersteuning bij functioneringstrajecten, ziekteverzuim, vacatures enz.
  • De personeelsadviseur is de HR Businesspartner van het management en neemt in die rol o.a. deel aan werkoverleggen en heeft veelvuldig contact met leidinggevenden.
  • Sparringpartner voor collega’s op het gebied van P&O en een partner in business voor het management.

De opdrachtgever(s)

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december 2024 tot en met 31 mei 2025 voor 32-36 uur per week.
  • Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding P&O.
  • Minimaal 5 jaar ervaring op het gebied personeelsadvies.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met het begeleiden en adviseren van leidinggevenden op het gebied van P&O.
  • Minimaal 1 jaar actuele ervaring met een vergelijkbare organisatie (ZBO, Overheid).
  • Ervaring met SAP HCM is een pré.
  • Door de kandidaat zelf geschreven CV en motivatie.
  • Taalniveau Nederlands minimaal B2.
  • Je gaat akkoord met detachering.

Wensen

  • U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden als P&O adviseur (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden).
  • U toont duidelijk aan (max. 300 woorden)op welke wijze u beschikt over de gevraagde competenties Toelichting is verplicht.

Competenties

Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken:
• Resultaatgericht;
• Adviesvaardigheid;
• Overtuigingskracht;
• Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
• Klantgericht;
• Kwaliteitsgericht;
• Proactief en initiatiefrijk;
• Teamspeler;
• Organisatie (en politieke) sensitiviteit;
• Analytisch vermogen.

Extra info

Standplaats: Apeldoorn
Startdatum: 16-12-2024
Einddatum: 31-05-2025
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 32-36

Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

De verificatiegesprekken zullen plaatsvinden op 5 december 2024 in Apeldoorn of via MS Teams. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.

Locatie

Apeldoorn

Publicatiedatum

18.11.2024

Publicatie eindigt

29.11.2024

Contactpersoon

Foeken

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!