Meer details
Match criteria
Dienstverband
- Detachering
Uurtarief
- 65,00
Duur
- 24 uur p/w, 3 mnd
Medewerker personeelsadministratie (intern: medewerker P&O services
Nieuw
Functie omschrijving
Voor het Reinier de Graaf Ziekenhuis zijn wij per direct op zoek naar een medewerker personeelsadministratie voor 24 uur waarvan de dinsdag en de donderdag een verplichte werkdag is.
Stel je voor: je begint je werkdag met een glimlach, omringd door een team van gepassioneerde professionals die samen streven naar uitmuntendheid in de zorg. Bij Reinier de Graaf bieden we jou niet zomaar een baan, maar een kans om deel uit te maken van een inspirerende werkomgeving waar ontwikkeling en interessante uitdagingen centraal staan.
Als onze nieuwe, vooralsnog tijdelijke, collega op de afdeling P&O word je verwelkomd in een team van ervaren HR-specialisten en administratieve talenten. We werken nauw samen om de beste ondersteuning te bieden aan onze medewerkers en zorgen ervoor dat alle personeels- en salarisgegevens nauwkeurig en op tijd worden verwerkt. Ons ziekenhuis staat bekend om zijn vooruitstrevende aanpak en de ruimte die we bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Denk aan workshops, trainingen en de mogelijkheid om deel te nemen aan innovatieve projecten binnen de HR-sector.
In deze rol draag je bij aan het welzijn van onze medewerkers op een manier die verder gaat dan de standaard verantwoordelijkheden. Je bent verantwoordelijk voor de juiste administratieve verwerking van personeels- en salarisgegevens binnen de afgesproken doorlooptijden. Je registreert relevante gegevens binnen Afas en genereert diverse documenten, brieven en overeenkomsten. Het actueel houden van de digitale personeelsdossiers is ook een belangrijk onderdeel van je werk.
Op verzoek verstrek je standaard overzichten en rapportages en stel je eenvoudige overzichten op. Je signaleert en meldt afwijkingen in de naleving en toepassing van de geldende wet- en regelgeving, waardoor je een essentiële rol speelt in het waarborgen van de kwaliteit en nauwkeurigheid van onze HR-processen.
We zoeken een collega die nauwkeurig, proactief en oplossingsgericht is. Iemand die goed kan samenwerken en communicatief sterk is. Je hebt een oog voor detail en een passie voor administratief werk, en je voelt je thuis in een team dat open staat voor nieuwe ideeën en verbeteringen.
Stel je voor: je begint je werkdag met een glimlach, omringd door een team van gepassioneerde professionals die samen streven naar uitmuntendheid in de zorg. Bij Reinier de Graaf bieden we jou niet zomaar een baan, maar een kans om deel uit te maken van een inspirerende werkomgeving waar ontwikkeling en interessante uitdagingen centraal staan.
Als onze nieuwe, vooralsnog tijdelijke, collega op de afdeling P&O word je verwelkomd in een team van ervaren HR-specialisten en administratieve talenten. We werken nauw samen om de beste ondersteuning te bieden aan onze medewerkers en zorgen ervoor dat alle personeels- en salarisgegevens nauwkeurig en op tijd worden verwerkt. Ons ziekenhuis staat bekend om zijn vooruitstrevende aanpak en de ruimte die we bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Denk aan workshops, trainingen en de mogelijkheid om deel te nemen aan innovatieve projecten binnen de HR-sector.
In deze rol draag je bij aan het welzijn van onze medewerkers op een manier die verder gaat dan de standaard verantwoordelijkheden. Je bent verantwoordelijk voor de juiste administratieve verwerking van personeels- en salarisgegevens binnen de afgesproken doorlooptijden. Je registreert relevante gegevens binnen Afas en genereert diverse documenten, brieven en overeenkomsten. Het actueel houden van de digitale personeelsdossiers is ook een belangrijk onderdeel van je werk.
Op verzoek verstrek je standaard overzichten en rapportages en stel je eenvoudige overzichten op. Je signaleert en meldt afwijkingen in de naleving en toepassing van de geldende wet- en regelgeving, waardoor je een essentiële rol speelt in het waarborgen van de kwaliteit en nauwkeurigheid van onze HR-processen.
We zoeken een collega die nauwkeurig, proactief en oplossingsgericht is. Iemand die goed kan samenwerken en communicatief sterk is. Je hebt een oog voor detail en een passie voor administratief werk, en je voelt je thuis in een team dat open staat voor nieuwe ideeën en verbeteringen.
Functie eisen
- De kandidaat is akkoord met detachering
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker personeelsadministratie;
- Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office, Word en Excel;
- Dinsdag en donderdag zijn verplichte werkdagen
Wensen:
- Aantoonbare werkervaring als medewerker personeelsadministratie binnen de gezondheidszorg
Competenties
- Nauwkeurig
- Proactief
- Oplossingsgericht
- Samenwerken
- Communicatief sterk
- Oog voor detail
- Passie voor administratief werk
Extra info
Startdatum: Z.S.M.
Einddatum: 28-02-2025
Optie tot verlengen: Nee
Aantal uur per week: 24 uur
Einddatum: 28-02-2025
Optie tot verlengen: Nee
Aantal uur per week: 24 uur
Locatie
Delft
Publicatiedatum
16.11.2024
Publicatie eindigt
25.11.2024
Contactpersoon
Foeken
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!
Neem contact met ons op
Nog "geen" zelfstandige? Misschien past detacheren dan bij jou?
Gerelateerde opdrachten: