- ZZP / Freelance
- 70,75
- 36 uur p/w, 3 mnd
Functioneel beheerder – maatschappelijk domein
Functie omschrijving
Met het team ICT bemensen wij het servicepunt ICT en voeren het systeem- en het functioneel beheer uit voor alle bedrijfsondersteunende systemen. Hiermee ondersteunen we de primaire processen van de organisatie. Naast het reguliere beheer, voeren we diverse vernieuwingen en veranderingen door. Onze ambitie is om deze lijn in de komende jaren door te trekken en daarnaast verder te investeren in de verbinding en relatie met onze interne klanten.
Voor deze functie ligt de focus op diverse applicaties binnen het Maatschappelijk domein. Samen met je collega’s werk je nauw samen met de informatiemanagers en diverse andere collega’s van het Maatschappelijk domein om tot de beste resultaten te komen voor de inwoners en partners.
Werkzaamheden
- Je zorgt er voor dat de basis op orde is en beheert de documentatie over applicaties;
- Je treedt op als contactpersoon naar de leveranciers en andere stakeholders van specifieke applicaties over ontwikkelingen, aanpassingen en problemen. Je zorgt voor het maken en naleven van de gemaakte afspraken;
- Je signaleert de noodzaak tot functionele aanpassingen en stelt de impact van aanpassingen vast;
- Je adviseert proceseigenaren, informatiemanagers en key users over het gebruik en de mogelijkheden van de applicaties in combinatie met de processen. Ook doe je voorstellen tot verbetering;
- Je bent op de hoogte van (wettelijke) ontwikkelingen en neemt deel aan diverse in- en externe overlegvormen.
De opdrachtgever(s)
Functie eisen
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het beheer van applicaties binnen het maatschappelijke domein;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met het lezen, schrijven én uitvoeren van SQL (benoem dit duidelijk in het cv);
- Aantoonbare ervaring met met SQL(-tooling) én Cognos (benoem dit duidelijk in het cv);
- Aantoonbare ervaring met de database van Suite4sociaaldomein én Suite4socialeregie (benoem dit duidelijk in het cv).
Wensen: (weging, totaal 100 punten)
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een functioneel beheer rol waarvan 1 jaar binnen de lokale overheid (45 punten);
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het adviseren over informatievoorziening vraagstukken, zoals: het digitaliseren van processen op gebied van ICT (maak dit aantoonbaar in het cv. d.m.v. 2 voorbeelden) (40 punten);
- Aantoonbare kennis van BiSL (25 punten).
Competenties
- Bent communicatief sterk zowel mondeling als in geschrift;
- Je bent in staat om gebruikersbehoeften te doorzien en haalt er energie uit om daarmee aan de slag te gaan;
- Je bent gedreven, resultaatgericht en denkt in kansen en oplossingen;
- Je bent in staat om collega's te ondersteunen en te overtuigen bij veranderingen;
- Je wordt enthousiast van technische uitdagingen;
- Je maakt de werkprocessen en applicaties snel eigen en hebt een gestructureerde werkwijze.
Extra info
Einddatum: 15-03-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 6 maand(en)
Aantal uur per week: 36 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do - Vrij.
We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit kan op locatie zijn en betekent ook dat thuiswerken mogelijk is wanneer het werk dit toelaat.
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 4 december 2024 tussen 14.00 uur en 16.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 2 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!