- Detachering
- 65,00
- 25 uur p/w, 6 mnd
Coördinator HR Administratie
Functie omschrijving
Binnen team P&O acteert, faciliteert en adviseert onderdeel personeelsadministratie op (arbeidsvoorwaardelijke) personeelsvraagstukken en de processen in-, door- en uitstroom van medewerkers. In 2024 zijn de in- door- en uitstroomprocessen gedigitaliseerd. De medewerkers van personeelsadministratie hebben een actieve bijdrage in deze ontwikkeling door input te leveren ten aanzien van bestaande en gewenste toekomstige werkwijze.
Als gevolg van ziekte zijn wij tijdelijk op zoek naar een ervaren kracht die naast het uitvoeren van werk het team helpt om de nieuwe werkprocessen te borgen en zorg te dragen voor een goede werkverdeling.
Werkzaamheden
Coördineren HR administratie
• Je draagt zorg dat er actuele procedures en werkinstructies zijn.
• Je kijkt met een kritische blik naar processen van de personeelsadministratie en ziet toe op naleving van deze processen, zodat de kwaliteit gewaarborgd blijft en doestelling behaald worden. Doelstelling is dat er binnen het team een eenduidige werkwijze wordt gehanteerd.
• Je bent medeverantwoordelijk voor de kwaliteit van het totaal proces aan administratieve HR-werkzaamheden, die voldoet aan de wensen en verwachtingen van de klant. Dit doe je door de kwaliteit van de geleverde dienstverlening te bewaken en afwijkingen en verbetermogelijkheden te rapporteren aan de unitmanager P&O.
Meewerken
Naast het coördineren van werk en processen ben je het aanspreekpunt voor arbeidsvoorwaarden en het bewaken van de tijdige en adequate administratieve en procedurele afhandeling van de verschillende processen.
Advisering aan en afstemming met HR-businesspartner en HR-manager op het gebied van arbeidsvoorwaarden van provinciale medewerkers;
Instroom
• Het doen van een salarisvoorstel, ten aanzien van geselecteerde kandidaat;
• Voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken met geselecteerde kandidaat;
• Overeengekomen afspraken vertalen in arbeidsovereenkomsten, detacheringsovereenkomsten en inzetcontracten t.b.v. ingehuurd personeel;
Doorstroom
• Opstellen van brieven t.b.v. o.a. het werken in opdrachten, waarneming en bevoegdheden en addenda t.b.v. o.a. (tijdelijke) aanpassingen arbeidsduur en wijzigingen generieke functies, functieniveaus.
• Beantwoorden van vragen van medewerkers aangaande (arbeidsvoorwaardelijke) vraagstukken
Uitstroom
* Opstellen van ontslagbrieven, eventuele getuigschriften, berekening transitievergoeding
Over je werkzaamheden en de resultaten leg je verantwoording af aan de unitmanager personeel en organisatie.
Omschrijving kandidaat
Functie eisen
- De kandidaat gaat akkoord met detachering
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HRM;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator op het gebied van HR;
Wensen: (weging, totaal 100 punten)
- Aantoonbare werkervaring met AFAS; (20 punten
- Aantoonbare kennis van cao Provincies; (15 punten)
- Aantoonbare werkervaring met het optimaliseren van werkprocessen; (30 punten)
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met P&O administratie; (35 punten)
Competenties
- Mensgerichtheid
- Communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk)
- Digivaardig
- Plannen en organiseren
- Opzetten en onderhouden van processen
- Flexibel
Extra info
Einddatum: 15-06-2025
Optie tot verlengen: 1 maal 6 maand(en)
Aantal uur per week: 25 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
De gesprekken bij de opdrachtgever worden op een later moment gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!