Senior Vastgoedmanager

Nieuw

Functie omschrijving

Wij zijn op zoek naar een tijdelijke Vastgoedmanager. Wij zijn op zoek iemand die zelfstandig en proactief opereert. In deze dynamische functie ga je de gemeentelijk vastgoed beheren en exploiteren. Als vastgoedmanager ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel huurders als collega’s.

Samen met de technisch beheerder ben je ook verantwoordelijk voor het planmatig onderhoud én het klachtenonderhoud. Je maakt onderdeel uit van een accountteam die de eigenaarsrol vervult.

Werkzaamheden

1. Bewaken van de lopende huurovereenkomsten.
2. Overleg met huurders en gebruikers.
3. Indexeren/ actualiseren huurovereenkomsten.
4. Het initiëren van verhuur- en verkoopactiviteiten.
5. Opmaken huur-, erfpacht en koopovereenkomsten (Didam-proof).
6. Overleg met accountteam over onderhoud en administratie.
7. Bewaken procedures.
8. Controle op kosten en baten. Servicekostenafrekening. Doorbelastingen.
9. Schrijven college- en raadsvoorstellen

De opdrachtgever(s)

Gemeente Hilversum, mediastad in het groen. Zorgen voor nu en werken aan morgen
Met bovenstaand motto leggen we de verbinding tussen onze ambities voor Hilversum in de toekomst en de wensen en behoeftes die op dit moment bij de Hilversummers leven.

De afgelopen jaren is gewerkt aan een fundament waar we Hilversum verder op uitbouwen. Naar elkaar omkijken, goed bereikbare voorzieningen voor inwoners die dat nodig hebben, en veilige buurten vinden wij belangrijk. Het is onze wens dat inwoners voor elkaar zorgen en dat mensen zaken in hun eigen buurt of wijk kunnen regelen. En als het nodig is bieden we zorg of ondersteuning. Maar er is meer: ook toekomstbestendige werkgelegenheid, bereikbare woningen, een duurzame leefomgeving en voorzieningen op het gebied van sport, kunst en cultuur staan hoog op onze agenda.

Als gemeente willen we ín de maatschappij staan, niet ernaast. Hilversum moet een leefbare en veilige stad zijn, waar iedereen zich thuis voelt, waar inwoners zich gewaardeerd voelen en waar mensen zich in hun werk en vrije tijd kunnen ontplooien. Om samen met de Hilversummers op te trekken, blijven we in contact met inwoners, bedrijven en organisaties. Op die manier komen hun zorgen, ideeën en wensen rechtstreeks bij ons terecht.

Functie eisen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het beheer en exploitatie van vastgoed in de afgelopen 10 jaar binnen een gemeentelijke instelling;
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding “vastgoedmanagement”;

Wensen: (weging, totaal 100 punten)

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een politiek bestuurlijke omgeving in de afgelopen 10 jaar (40 punten);
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring bij een commercieel vastgoedbeheerder of -belegger in de afgelopen 10 jaar (40 punten)

Competenties

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • Zakelijke instelling;
  • Zelfstandig;
  • Sterk in plannen & organiseren;
  • Oplossingsgericht denken;

Extra info

Startdatum: 19-12-2024
Einddatum: 19-06-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 3 maand(en)
Aantal uur per week: 32 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.


De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 25 november 2024 in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 22 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Locatie

Hilversum

Publicatiedatum

15.11.2024

Publicatie eindigt

20.11.2024

Contactpersoon

Foeken

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!