- Detachering
- 85,50
- 36 uur p/w, 4 mnd
Inkoopadviseur
Functie omschrijving
Provincie Zeeland koopt op een professionele en zorgvuldige wijze leveringen, werken en diensten in, verleent op dezelfde wijze concessies en profileert zich naar buiten toe als een zakelijke, betrouwbare en integere partner. Goed ingerichte, uitgevoerde en transparante inkoopprocessen waarborgen dat inkoop bijdraagt aan de provinciale doelen. Hierbij streeft Provincie Zeeland naar:
- Gebruik van ontwikkelingen en innovaties in de markt;
- Maatschappelijk verantwoord opdrachtgeven en inkopen, aandacht voor regionaal en Kleinbedrijf;
- Professioneel inrichten en uitvoeren van inkoopactiviteiten;
- Een integrale aanpak vanaf de ideefase van een project om te komen tot een goede marktuitvraag en kwaliteit tegen de meest gunstige voorwaarden;
- Optimaliseren van samenwerkingsverbanden in inkoopsamenwerkingen, maar ook in het ontwikkelen van (nieuwe) inkoopmethodieken
Hoe:
- Uitvoeren en coördineren van aanbestedingsprocedures die zijn aangemeld op de aanbestedingskalender
- Je helpt andere inkoopadviseurs bij het uitvoeren van grote of complexe (Europese) aanbestedingsprocedures
- Je speelt een actieve rol in het verbeteren van de inkoopformats of het toepassen van inkoopprocedures, hiervoor ben je ook op de hoogte van actuele jurisprudentie en uitspraken van de commissie van aanbestedingsexperts
- Voorzitten werkoverleggen inkoopadviseurs-aanbestedingsjuristen
- Deelname aan en uitvoeren acties die voortvloeien uit wekelijks update-overleg ‘MVI –changemakers’
- Actueel houden van onze websites en intranetsite
Werkzaamheden
Functie eisen
- De kandidaat gaat akkoord met detachering
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
- In het bezit van NEVI1 en NEVI2 of een vergelijkbare Inkoopopleiding;
- Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van meervoudige en Europese aanbestedingen;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur;
- Aantoonbare werkervaring met het aanbesteden van leveringen en diensten;
Wensen: (weging, totaal 100 punten)
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van meervoudige en Europese aanbestedingen; (30 punten
- Aantoonbare kennis van de relevante wet- en regelgeving en procedures met betrekking tot (Europese) aanbestedingen; (20 punten)
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur binnen de overheid; (35 punten)
Competenties
- Onderhandelingsvaardigheden,
- Analytisch vermogen,
- Stakeholdermanagement,
- Resultaatgerichtheid,
- Kennis van relevante wet- en regelgeving
Extra info
Einddatum: 01-04-2025
Optie tot verlengen: 1 maal 3 maand(en)
Aantal uur per week: 36 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
De gesprekken bij de opdrachtgever worden op een later moment gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!