- Detachering
- 61,00
- 36 uur pw, 9 mnd
Planner fysieke dienstverlening publiekslocaties
Functie omschrijving
Jij bent van het echte mensenwerk, voor jou telt iedereen mee! Door jouw uitmuntende planmatige vaardigheden, weet je alle baliemedewerkers in te plannen, zodat de Rotterdammer snel een afspraak kan maken voor bijvoorbeeld een paspoort of een rijbewijs.
Jouw functie
Als planner heb je een cruciale rol in de operationele sturing van de publiekslocaties. Samen met jouw collega’s zorg je ervoor dat de capaciteit aan de balies zo optimaal mogelijk is ingepland en wordt benut. Je plant medewerkers op producten (reisdocumenten, rijbewijzen, eerste vestiging e.d.), zodat de Rotterdammer een afspraak kan maken in één van de zeven publiekslocaties en bij de Vliegende Brigade. Het is een veelzijdige, maar vooral een verantwoordelijke rol.
Concreet zijn dit je taken:
• Opstellen van roosters waarbij de inzet van medewerkers op een zo efficiënt en effectief mogelijke wijze plaatsvindt;
• Oplossen van knelpunten in de roosters;
• Dag sturing
De opdrachtgever(s)
De afdeling
In de directie Klantcontact klopt het dienstverleningshart. Hier wordt Rotterdammer-gedreven dienstverlening vertaald naar de werkpraktijk van het hele cluster en andere organisatieonderdelen binnen het concern.
De kerntaak van de afdeling Uitvoering Klantcontact is het uitvoering geven aan persoonlijke dienstverlening. Producten en diensten burgerzaken worden door deze afdeling aan bewoners geleverd vanuit zeven gemeentelijke publiekslocaties. De afdeling kent zeven locatieteams, het team voor de tweedelijns dienstverlening en klachten en het team Planning & Regie. In dit team is tijdelijk behoefte aan extra capaciteit voor het inroosteren van de baliemedewerkers.
Onze organisatie
Het cluster Dienstverlening heeft een voortrekkersrol in de concernopgave de Rotterdammer of de Rotterdamse ondernemer centraal te stellen. Het cluster participeert in de grote transities waar het concern en de stad voor staat en legt verbindingen over organisatieonderdelen heen. Dit met als doel om blijvend passende dienstverlening te bieden, de invloed van Rotterdammers op hun directe omgeving te vergroten en de organisatie te laten samenwerken vanuit een integrale wij gestuurde aanpak. In de gebieden vormt het cluster een aanspreekpunt voor bewoners, ondernemers en diverse organisaties en vormt zij waar nodig een schakel naar andere clusters. Dienstverlening voert de regie op de ontwikkeling en implementatie van meerdere dienstverleningskanalen. Het zorgt voor de frontoffice, voor alle vragen aan de gemeente Rotterdam.
Omschrijving kandidaat
Tot slot werk je resultaat- en klantgericht en kun je zowel goed zelfstandig als in teamverband werken.
Functie eisen
• Je hebt HBO werk- en denkniveau, dit blijkt uit werkervaring of gevolgde opleiding;
• Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring op de vakgebieden roosteren/plannen, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
Wensen
• Je hebt minimaal 4 jaar werkervaring op de vakgebieden roosteren/plannen, opgedaan in de afgelopen 5 jaar;
• Je hebt kennis en ervaring met het systeem RostarCas;
• Je hebt aantoonbare kennis van Microsoft Office door werkervaring;
• Je bent per direct beschikbaar.
Extra info
- Werklocatie: Wilhelminakade 179, Rotterdam (volledig op locatie)
- Startdatum: Zo snel mogelijk
- Aantal medewerkers: 2
- Uren per week: 32-36
- Duur van de opdracht: 9 maanden
- Verlengingsopties: Geen
- Afwijkende werktijden: Starttijd om 7.30 uur
- Data voor verificatiegesprek: Week 47
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!