Projectleider P&O Adviseur

Nieuw

Functie omschrijving

We verwachten rond de jaarwisseling de laatste processen van de gedeeltelijk geoutsourde salarisadministratie volledig uit te besteden aan het huidige externe salarisadministratiekantoor. Daarvoor zoeken we een projectleider die de coördinatie op zich neemt, inzichtelijk maakt welke processen er over moeten, op welke manier (en wat daar voor nodig is) en het sturen en begeleiden van de nodige procesoptimalisatie die daarmee gepaard gaat. Daarnaast heeft het project samenhang met een dataproject en de aanbesteding en implementatie van het E-hrm en IAM (Identity Acces Management), die parallel loopt. Daarin bewaakt de projectleider de samenhang en geeft inhoudelijk advies hierover aan de opdrachtgever.

De opdrachtgever(s)

Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.

We hebben grote opgaven, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid, woningbouw, klimaatadaptatie, energietransitie en een circulaire en inclusieve economie. Deze ambities maken we waar door een intensieve samenwerking met collega’s van alle teams, onze inwoners, partners in de gemeente, het college en de raad.

Functie eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als P&O adviseur bij een overheidsinstelling;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als projectleider gericht op P&O;
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met Youforce (Visma-Raet) en Beaufort - toepassingen;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met salarisadministratie;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen een gemeentelijke instelling van kleine tot middelgrote omvang;

Wensen: (weging, totaal 100 punten)

  • Afgeronde opleiding op minimaal WO niveau richting Bedrijfskunde (40 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met projectmanagement en systematiek (bijvoorbeeld LEAN) (benoem dit duidelijk in het cv.) (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met implementatie van systemen en met procesverbeteringen (benoem dit duidelijk in het cv.) (30 punten)

Competenties

  • Communicatief;
  • Doortastend;
  • Teamplayer;
  • Gestructureerd;

Extra info

Startdatum: Z.S.M.
Einddatum: 01-03-2025
Optie tot verlengen: Mogelijk, maar nog niet bekend
Aantal uur per week: 12 uur
De opdracht wordt flexibel en in overleg vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Voor kantoor functies waarin het mogelijk is om op afstand te werken, is 50% thuiswerken gebruikelijk. Het kan voorkomen bij een specifieke opdracht dat aanwezigheid op kantoor verplicht is op meerdere of specifieke werkdagen.


De digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 18 november 2024 tussen 12:30 – 14:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 14 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Locatie

Mijdrecht

Publicatiedatum

06.11.2024

Publicatie eindigt

10.11.2024

Contactpersoon

Foeken

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!