- Detachering
- 75,00
- 36 uur p/w, 12 mnd
Netwerkbeheerder
Functie omschrijving
Bij de Provincie Zeeland maken we gebruik van allerlei ICT-systemen en -voorzieningen. We zorgen ervoor dat deze 24/7 betrouwbaar en beschikbaar zijn. Daarom hebben we deskundige mensen nodig met veel kennis van ICT en beveiliging. Voor ons I&A team zoeken we een nieuwe collega.
Werkzaamheden
Als netwerkbeheerder ben je verantwoordelijk voor het veilig en goed functioneren van onze ICT-infrastructuur, inclusief telefonie. Bij storingen los je deze snel en klantvriendelijk op en houd je iedereen op de hoogte. Jouw taken zijn onder andere:
- Netwerkbeheer: Opzetten, onderhouden en verbeteren van (complexe) netwerken;
- Beveiliging: Netwerken en systemen beveiligen en updaten;
- Communicatie: Contact onderhouden en onderhandelen met leveranciers van hard- en software;
- Toegangsbeheer: Toegang regelen tot belangrijke en gevoelige informatie;
- Probleemoplossing: Problemen van werknemers en gebruikers oplossen;
- Inrichting en beheer: Serverruimtes en installaties beheren;
- Advies geven: Leidinggevenden adviseren over netwerkvragen;
- Werkwijze: Proactief reageren op nieuwe situaties en initiatief nemen;
- Administratie: Bijhouden van de administratie van ICT-hulpmiddelen.
Omschrijving kandidaat
Functie eisen
- De kandidaat is akkoord met detachering
- Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de totale duur van de opdracht (12 maanden) kosteloos in dienst te treden bij de opdrachtgever;
- Uitgebreide kennis van netwerkbeheer, inclusief protocollen zoals BGP en OSPF, en ervaring met JunOS;
- Aantoonbare werkervaring met draadloze netwerken, firewalls, IPAM, radius, loadbalancers, VPN, monitoring oplossingen en IPv6 implementaties;
- Aantoonbare kennis van security Bijvoorbeeld SSL decryption, zero trust, hardening, NAC, updates;
- Aantoonbare werkervaring met het mondeling en schriftelijk adviseren over ICT-vraagstukken;
Wensen: (weging, totaal 100 punten)
- Aantoonbare werkervaring met programmeren, scripten en automatisering; (30 punten)
- Aantoonbare werkervaring met ITIL-principes en ISO 27001; (20 punten)
- Aantoonbare werkervaring met projectmatig migreren/implementeren van ICT-voorzieningen; (30 punten)
- Aantoonbare werkervaring met het overleggen over technische en contractuele zaken met externe partijen. (20 punten)
Competenties
- Klantgerichtheid en kennis van ICT-toepassingen;
- Up-to-date blijven met ontwikkelingen in jouw vakgebied;
- Een goed analytisch vermogen;
- Oplossingsgericht, flexibel en stressbestendig;
- Bereid om jezelf verder te ontwikkelen;
Extra info
Startdatum: Z.S.M.
Einddatum: 01-12-2025
Optie tot verlengen: Nee
Detavast: Ja
Aantal uur per week: 36 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Voorkeur is om zoveel mogelijk op kantoor van Provincie Zeeland te werken. Mogelijkheid tot thuiswerken kan in onderling overleg.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 22 november 2024 13.00 – 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!