Teamleider KCC

Nieuw

Functie omschrijving

Het Klant contact centrum gaat in 2025 werken met een nieuw systeem. Als teamleider KCC begeleid en coach je het team bij de aankomende veranderingen. Ook betrek je de organisatie bij deze ontwikkelingen en werk je aan het interne draagvlak en een juiste implementatie. Daarnaast kijk je naar de samenwerking met de KCC’s van de betrokken gemeente. Samen met collega’s werk je aan een verbeterplan en zorg je voor de invoer van deze verbeteringen.

Werkzaamheden

* Het begeleiden en coachen van je team.
* Het intern begeleiden van aankomende veranderingen.
* Het verbinden van het KCC van Avri met andere KCC's.

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december 2024 tot en met 30 juni 2025 voor 12-16 uur per week
  • Ervaring als leidinggevende binnen klant contact diensten (zoals KCC, Service balie etc.)
  • Ervaring met het begeleiden van veranderingen
  • Minimaal HBO opleiding

Wensen

  • Aantoonbare ervaring met KCC's
  • Aantoonbare ervaring binnen gemeentelijke organisaties of binnen de afvalbranche
  • Aantoonbare ervaring in verandermanagement

Extra info

  • Standplaats: Geldermalsen
  • Startdatum: 1 december 2024
  • Einddatum: 30 juni 2025
  • Optie tot verlenging: 2 keer 6 maanden
  • Uren per week: 12 - 16 uur

De interviews zullen plaatsvinden op dinsdag 26 november 2024.
Gelieve hier rekening mee te houden.

Locatie

Geldermalsen

Publicatiedatum

04.11.2024

Publicatie eindigt

15.11.2024

Contactpersoon

Foeken

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!