Bedrijfsondersteuning - Huisvesting

Nieuw

Functie omschrijving

Momenteel lopen meerdere huisvestingvraagstukken en/of initiatieven binnen de GGD.
Hierbij kan je denken aan advies bij verbouwingen, toetsing van tekeningen, haalbaarheidsonderzoeken, inpassingstudies, begrotingen, kwaliteit enzovoort.

Daarvoor zijn wij op zoek naar een samenwerkingspartner die ons kan voorzien van minimaal een ervaren adviseuren project management ondersteuning bestaand uit senior adviseur en junior adviseur vanuit één bureau. Deze consultants zullen ingezet worden op onze bouwprojecten, gericht op huisvesting en herhuisvesting. Zij moeten kunnen samenwerken en onderling afstemmen om het gehele proces effectief te managen.

Het is van belang dat beide complementaire vaardigheden hebben en elkaar kunnen versterken waar nodig.

Daarnaast lopen er een aantal verbouwingen. Hiervoor is project management ondersteuning bij nodig zoals het opstellen van verhuisplanningen, in en externe (bouw)overleggen, locatie bezoeken, coördinatie inrichting en inhuizen enzovoort. Onderdelen dienen gedurende verbouwingen met diverse stakeholders soepel met elkaar vervlochten te worden.

Omschrijving kandidaat

Vereiste vakinhoudelijke kennis en vaardigheden
  • Aantoonbare kennis van bouw en verbouw;
  • Aantoonbare kennis van relevante bouw-wet- en regelgeving;
  • Ruime ervaring met het lezen en juist interpreteren van bestek- en bouwtekeningen;
  • Aantoonbare ervaring in projectmanagement voor bouwprojecten (huisvesting en herhuisvesting);
  • Ondersteuning in verhuisplanning, maken van afspraken, uren registratie, inrichtingsplannen.

Functie eisen

  • Een afgeronde universitaire opleiding (WO-diploma) in een relevante richting, zoals bouwkunde, civiele techniek, (technische) bestuurskunde, of een aanverwante studie.
  • Een afgeronde HBO-opleiding in een relevante richting, zoals bouwkunde, civiele techniek, (technische) bedrijfskunde of projectmanagement, of een vergelijkbare studie.
  • De kandidaten hebben minimaal 5 jaar recente, relevante werkervaring op het gebied van huisvesting en herhuisvesting.

Wensen

  • Relevante werkervaring als projectleider/adviseur bouw en verbouw binnen de publieke gezondheidszorg. Deze ervaring dient duidelijk uit het CV naar voren te komen.
  • Beschikbaarheid: Uiterlijk 1 januari 2025 t/m 30 juni 2025 voor 32 uur per week
  • Woonplaats: Noord Holland

Competenties

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Na de eerste selectieronde worden er met een aantal partijen interviews afgenomen die meewegen in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld op basis van de onderstaande criteria.
Tijdens het gesprek wordt gelet op de volgende competenties:

  • Resultaatgerichtheid
  • Adviesvaardigheden
  • Projectmanagement vaardigheden
  • Communicatieve vaardigheden
  • Bouwkundig inzicht

Daarnaast zal de gevraagde kennis van applicaties en relevante wet- en regelgeving nader worden uitgevraagd.

Extra info

  • Van 1-1-2025 t/m 30-6-2025
  • Optie verlenging: 2 x 3 maanden
  • Standplaats: Alkmaar/remote

Interviews zijn gepland op 26-11-2024 tussen 13.00 uur en 16.00 uur

Locatie

Alkmaar

Publicatiedatum

01.11.2024

Publicatie eindigt

13.11.2024

Contactpersoon

Foeken

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!