Contract & Service Manager

Nieuw

Werkzaamheden

  • Contractbeheer
    • Beoordelen en analyseren van contractuele overeenkomsten om de reikwijdte van de diensten, leveringsvoorwaarden, tijdslijnen en budgettaire beperkingen te begrijpen.
    • Samenwerken met de relevante GOPACS teams, netbeheerders en partners om contractuele naleving te waarborgen en eventuele contract-gerelateerde kwesties op te lossen.
  • Dienstverlening
    • Toezicht houden op de uitvoering van op contract gebaseerde diensten, zodat alle projecten worden geleverd volgens de overeengekomen voorwaarden en kwaliteitsnormen, incl. trader exam compliancy.
    • Ontwikkelen en implementeren van projectplannen met duidelijke doelstellingen, mijlpalen en prestatie-indicatoren voor elk contract.
    • Opstellen en delen van een rapportage over contractprestaties, waaronder service-metrics, KPI’s.
  • Financieel beheer
    • Het budget voor op contract gebaseerde diensten beheren, inclusief het checken en controleren van facturen op basis van contractuele afspraken in het goedkeuringsproces voor uitbetaling.
    • Samenwerken met de financiële afdeling om ervoor te zorgen dat facturering, betalingen en budgetafstemming accuraat en tijdig worden uitgevoerd.
  • Risicobeheer
    • Potentiële risico's en uitdagingen in dienstverlening, contractuele naleving of prestaties van leveranciers identificeren en geschikte mitigatiestrategieën opstellen en presenteren aan programma-management en GOPACS bestuur.
  • Relatiebeheer
    • Sterke werkrelaties opbouwen en onderhouden met interne teams, waaronder GOPACS juridische zaken, en externe partners om een betrouwbare toeleveringsketen van diensten te waarborgen.
    • Aanspreken van interne teams en externe partners bij het niet uitvoeren van overeengekomen voorwaarden en kwaliteitsnormen en zorgen voor een gedragen oplossing.

De opdrachtgever(s)

Binnen GOPACS hebben we grote ambities die we in de aankomende jaren willen realiseren. Dit jaar gaan een aantal grote wijzigingen live en deze gaan ervoor zorgen dat GOPACS beter in staat is om oplossingen voor congestieproblemen te vinden. Als Contract Service Manager speel je een cruciale rol bij het toezicht op de levering van op contract gebaseerde diensten aan klanten, terwijl je sterke relaties onderhoudt met de op GOPACS aangesloten platformen. Het is van groot belang dat de rol van de eindgebruikers – de netbeheerders – goed vastgelegd zijn in verscheidene Service Level Agreements met onder andere netbeheerders, EDSN en contracten met onder andere de aangesloten Power Exchanges.

Functie eisen

  • De kandidaat gaat akkoord met detachering
  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • Goede beheersing van de Engelse taal, zowel in woord als in geschrift.
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde HBO of WO opleiding op het gebied van bedrijfskunde, economie, elektrotechniek of andere analytische studie.
  • Kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als contractbeheer en dienstverlening, bij voorkeur in een vergelijkbare functie.
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.

Wensen:

  • Je hebt eerder in bedrijfsoverstijgende projecten in de sector gewerkt.
  • Je hebt affiniteit met de werking van energiesystemen en/of congestiemanagement.
  • Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen.

Competenties

  • Goed kunnen plannen
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Flexibele instelling
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Resultaatgericht
  • Proactief
  • Luistervaardig

Extra info

Startdatum: 11-11-2024
Einddatum: 31-03-2025
Optie tot verlengen: Ja, bij goed presteren
Aantal uur per week: 36 uur
Let op! Eventuele intakegesprekken zullen plaatsvinden in de week van 11 november. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaats vinden.

Locatie

Utrecht

Publicatiedatum

31.10.2024

Publicatie eindigt

05.11.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!