Medewerker Purchase to Pay a.i.

Nieuw

Functie omschrijving

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.

Als Medewerker Purchase to Pay ben je verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van de diverse werkzaamheden binnen het team. Alles komt op je pad: bestelaanvragen, goederenontvangst, het (automatisch) betalen van facturen en nog veel meer. Misschien nog wel belangrijker is je kritische blik. Zie je knelpunten in werkprocessen, dan pak je dat op, bespreek je het met de specialist of je leidinggevende en werk je mee aan de oplossing. Ook zal je soms handmatig administratief werk doen.

De opdrachtgever(s)

Een goed team. Daar hoor je bij.

Purchase to Pay is een team binnen de afdeling Business Support Services. Samen met je collega’s regel je de administratieve kant van bestelaanvragen, goederenontvangst en het (automatisch) betalen van facturen. In een sfeer van samen dingen fiksen, pakken we projecten op. Als afdeling zijn we in transformatie. Met het oog op de toekomst kijken we steeds meer overstijgend en integraal naar processen.

Omschrijving kandidaat

Hier ben je goed in. Worden we blij van.

Je overziet het hele proces; van bestelling tot betaling. Je bent prettig in de omgang en vertelt vol overtuiging wat er beter kan. Uiteraard ben je accuraat en zorgvuldig, maar we waarderen het ook dat je flexibel en breed inzetbaar bent.

Functie eisen

  • De kandidaat gaat akkoord met detachering
  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde MBO werk- en denkniveau
  • Een achtergrond in bedrijfsadministratie
  • Je werkt makkelijk met SAP FI/CO
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.

Wensen:

  • Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen.

Competenties

  • Goed kunnen plannen
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Flexibele instelling
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Resultaatgericht
  • Proactief
  • Luistervaardig

Extra info

Startdatum: 01-11-2024
Einddatum: 31-03-2025
Optie tot verlengen: Ja, bij goed presteren
Aantal uur per week: 40 uur
Let op! Eventuele intakegesprekken zullen plaatsvinden in de week van 04-11-2024. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaats vinden

Locatie

Delft

Publicatiedatum

25.10.2024

Publicatie eindigt

28.10.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!