Functioneel beheerder zaaksysteem Djuma

Nieuw

Functie omschrijving

Binnen dit samenwerkingsverband is een nieuw Zaaksysteem aanbesteed. Dit systeem wordt de komende jaren geïmplementeerd. De implementatiefase is inmiddels gestart.Voor deze fase zoeken we Functioneel beheerder Djuma die verantwoordelijk is voor de inrichting van het zaaksysteem en dit af te stemmen op de behoeften van de drie gemeenten.Als Functioneel beheerder Djuma draag je zorg voor de inrichting van het zaaksysteem en ben je verantwoordelijkheid voor bijbehorende applicaties zoals elektronische handtekeningen, anonimiseringstool en koppelingen met onze backofficesystemen.

Werkzaamheden

Concreet houd jij je bezig met:

  • Applicaties aanpassen naar de wensen van de drie organisatie binnen de vastgestelde kaders;
  • Autorisatiebeheer;
  • De informatievoorziening voor de drie gemeenten verbeteren;
  • Adviseren over huidige en toekomstige ontwikkelingen;
  • Regulier beheer van de reeds opgeleverde en in beheer genomen onderdelen van het systeem.

De opdrachtgever(s)

H2O is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Hattem, Heerde en Oldebroek en hebben in dat kader een gezamenlijke visie. Met deze visie wordt richting en invulling gegeven aan een robuuste en beheersbare informatievoorziening voor de H2O gemeenten, met als doel: een geharmoniseerd applicatielandschap op basis van generieke processen. Naast de uitvoering van een aantal grootschalige projecten, waarbij de kernapplicaties en de datadistributie opnieuw worden aanbesteed en geïmplementeerd, wordt ook stevig gebouwd aan de organisatie-inrichting van de informatievoorziening en de IT-governance.

Functie eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van ICT;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het inrichten van een zaaksysteem;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beheer van een zaaksysteem;
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van informatiebeheer in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeentelijke instelling;

Wensen: (weging, totaal 100 punten)

  • Aantoonbare werkervaring met / kennis van zaaksysteem Djuma (25 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met / kennis van I-navigator (25 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van Informatiebeheer binnen een gemeentelijke instelling (40 punten);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van werkinstructies (10 punten)

Competenties

Naast het voldoen aan onze kernwaarden, Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam, vragen wij de volgende competenties:

  • Zelfstandig;
  • Zorgvuldig;
  • Communicatief vaardig;
  • Analytisch;
  • Resultaatgericht.

Extra info

Startdatum: 01-12-2024
Einddatum: 31-10-2026
Optie tot verlengen: 4 maal 2 maand(en)
Aantal uur per week: 32 uur
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Werdagen en -tijden in overleg


De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 7 november 2024 vanaf 14:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 5 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Locatie

Oldebroek

Publicatiedatum

24.10.2024

Publicatie eindigt

01.11.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!