Projectleider civiele techniek

Nieuw

Functie omschrijving

  • Je verzorgt de uitvoeringsbegeleiding via de “Directie UAV” en stuurt op basis hiervan de aannemer aan bij de uitvoering van werkzaamheden.
  • Je brengt de benodigde mensen en middelen in kaart en stelt gezamenlijk met het projectteam het projectplan op.
  • Je zorgt voor de integrale samenwerking, coacht en ondersteunt de projectleden, voert intern overleg en onderhandelt met vertegenwoordigers van ketenpartners en externe partijen.
  • Je pakt zaken P-matig aan, evalueert projecten en draagt bij aan de verdere professionalisering van het projectmatig werken binnen onze gemeente.

Werkzaamheden

  • Je bent verantwoordelijk voor het opleveren van de afgesproken projectresultaten binnen de gestelde randvoorwaarden (GOTIK).
  • Je geeft leiding aan het projectteam en onderhoud (pro)actief contact met de opdrachtgever.
  • Je verbindt en legt verbanden met de andere organisatorische eenheden om de integraliteit tot stand te brengen en te waarborgen.
  • Je bent aanspreekpunt voor derden (bedrijven, instellingen en inwoners) verbind ook de omgeving met het projectteam en of organiseert dat deze verbanden worden gelegd als "gastheer" namens onze gemeente.

Omschrijving kandidaat

De kandidaat is direct inzetbaar omdat hij/zij recent ervaring heeft met het voorbereiden en realiseren van civiele projecten:

  • Aantoonbare ervaringen heeft met het voorbereiden en realiseren van civiele projecten (5 punten)
  • Ervaring met participatietrajecten in realiseren van draagvlak binnen (civiele) projecten (4 punten)
  • Je bent communicatief sterk, durft koers te kiezen en lastige knopen door te hakken en houdt rekening met de aanwezige (politieke) gevoeligheden binnen en buiten de organisatie. (4 punten)
  • Je kijkt breder dan alleen civiele projecten en hebt affiniteit/ervaring met verkeer en wegen, water en riolering, groen en beheer (3 punten)

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december 2024 tot en met 30 november 2025 voor 36 uur per week.
  • Minimaal twee tot vijf jaren werkervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente van vergelijkbare omvang. Affiniteit met openbaar groen, water, wegen en riolering.
  • Hbo werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding richting civiele techniek. Ervaring met projectmatig werken.

Wensen

  • Afgeronde Hbo-opleiding richting civiele techniek.
  • Minimaal twee á vijf jaar ervaring bij een gemeente.
  • Kennis van projectmatig werken en ervaring met het begeleiden van civiele projecten.

Competenties

Waar de kandidaat in het interview op worden getoetst zijn:

  • Resultaatgerichtheid
  • Uitdrukkingsvermogen/ transparante wijze van communiceren
  • Analytisch vermogen
  • Overtuigingskracht
  • Nauwgezet in het vastleggen van informatie
  • Mate waarin kandidaat zich snel de werkwijze van de gemeente Rheden eigen kan maken

Extra info

  • Standplaats: Velp
  • Startdatum: 01-12-2024
  • Einddatum: 30-11-2025
  • Optie tot verlenging: In overleg
  • Uren per week: 36

Locatie

De Steeg

Publicatiedatum

16.10.2024

Publicatie eindigt

25.10.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!