Adviseur Strategie & Samenwerking

Nieuw

Functie omschrijving

Je werkt in opdracht van de VRGZ en de GGD Gelderland-Zuid. Je brengt de bedrijfsvoering van de VRGZ in kaart en adviseert hierover. De sector Bedrijfsvoering ondersteunt zowel de VRGZ sectoren als de GGD en bestaat uit de afdelingen Financiën en Inkoop, HRM, Informatievoorziening en Vastgoed en Facilitair Daarnaast zijn de teams Communicatie en Secretariaat hier ondergebracht.

De betreffende opdracht heeft betrekking op het uitvoeren van een onderzoek naar de huidige dienstverlening van de sector Bedrijfsvoering aan de GGD en het adviseren over de toekomstige samenwerking op bedrijfsvoering.

Optioneel is het mogelijk dat er een aanvullende opdracht komt die betrekking heeft op het in kaart brengen van meerdere werkprocessen binnen bedrijfsvoering.

Werkzaamheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Onderzoek doen naar de dienstverlening vanuit de sector Bedrijfsvoering aan de GGD uitgewerkt in een producten en dienstencatalogus;
  • Evaluatie van de huidige dienstverlening;
  • In kaart brengen van de voor- en nadelen van de huidige en toekomstige samenwerking en bepalen wanneer er samenwerkingsverlies ontstaat;
  • Advies geven over de toekomstige samenwerking.

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 12-11-2024 tot en met 28-02-2025 voor 36 uur per week.

Uit het CV blijkt dat de kandidaat aantoonbaar beschikt over:

  • Een relevante afgeronde HBO/WO opleiding (op verzoek van opdrachtgever aan te tonen met diploma's);
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie en context;
  • Kennis en ervaring met samenwerkingsconstructies in een bestuurlijke omgeving, bij voorkeur bij een Veiligheidsregio;
  • Kennis en ervaring met het opstellen van dienstverleningsovereenkomsten;
  • Je bent flexibel, stressbestendig en besluitvaardig;
  • Je kunt goed in teamverband werken en kunt relaties opbouwen en onderhouden;
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden.

Competenties

De kandidaat wordt tijdens het interview op de volgende competenties beoordeeld:

  • Zelfstandig: Onderneemt acties die meer gebaseerd zijn op eigen overtuiging dan op een verlangen om een ander een plezier te doen: een eigen koers varen.
  • Accuraat: Het zorgvuldig en ordelijk uit te voeren van de werkzaamheden. Het gaat hierbij om nauwkeurige werkprestaties en precisie, maar het houdt ook in dat je je tijd productief kunt indelen en prioriteiten kunt stellen.
  • Analytisch vermogen: Signaleert problemen; herkent belangrijke informatie; legt verbanden tussen gegevens. Spoort mogelijke oorzaken van problemen op; zoekt ter zake doende gegevens.
  • Adviseren: Begeleiding en deskundig advies geven aan het management of aan andere groepen over de systemen en processen.
  • Resultaatgerichtheid: Het actief gericht zijn op het behalen van resultaten en doelstellingen en de bereidheid om in te grijpen bij tegenvallende resultaten.
  • Samenwerken: Levert een actieve bijdrage aan een gezamenlijk resultaat of probleemoplossing, ook wanneer de samenwerking een onderwerp betreft dat niet direct van persoonlijk belang is.

Extra info

  • Standplaats: Nijmegen
  • Startdatum: 12-11-2024
  • Einddatum: 28-02-2025
  • Optie tot verlenging: Ja
  • Uren per week: 36

De interviews zullen op 4 november 2024 plaatsvinden. Wij verzoeken je hier alvast rekening mee te houden.

Locatie

Nijmegen

Publicatiedatum

16.10.2024

Publicatie eindigt

27.10.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!