Projectleider Uitvoering Herinrichting Speelplekken

Nieuw

Functie omschrijving

De gemeente zoekt een projectleider die aan de slag gaat met de uitvoering van de herinrichting van de speelplekken wat valt onder het team beleid Samenleven.

Voor een korte nadere toelichting: https://krimpenaandenijssel.begrotingsapp.nl/begroting-2024/programma/programma-3-maatschappelijk-domein#1233353-perspective-31-sport-en-recreatie.

Werkzaamheden

  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering geven aan het huidige Uitvoeringsprogramma speelvoorzieningen Krimpen aan den IJssel en het daarbij behorende budget. Hierbij werk je samen met collega’s uit andere teams.
  • Het samen met onze externe partner verzorgen van de participatietrajecten voor de herinrichting van de speelplekken.
  • Je stemt af over meldingen van inwoners inzake speelplekken met andere teams.
  • Je voorziet de verantwoordelijk wethouder waar nodig van adviezen op het gebied van de inrichting van speelplekken.
  • Projectleiding herinrichting speelplek Middenweteringpark.
  • Projectleiding vervanging Buitenvoorzieningen Oudere Jongeren

De opdrachtgever(s)

Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s.

Functie eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in een vergelijkbare functie;

Wensen: (weging, totaal 100 punten)

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider RO; (40 punten)
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeente en met gemeentelijk financiën (licht dit duidelijk toe in het cv); (30 punten)
  • Een afgeronde opleiding bouwkunde of RO op minimaal hbo bachelor niveau. (30 punten)

Competenties

  • Communicatief vaardig;
  • Teamplayer;
  • Flexibel;
  • Zelfstandig/verantwoordelijk;
  • Proactief;
  • Resultaatgericht;
  • Ondernemend.

Extra info

Startdatum: Z.S.M.
Einddatum: 15-11-2025
Optie tot verlengen: Mogelijk, maar nog niet bekend
Aantal uur per week: 16 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.


De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 30 oktober 2024 van 09-00 uur tot 12-00 uur bij voorkeur op locatie. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 25 oktober 2024. bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Locatie

Krimpen aan den IJssel

Publicatiedatum

14.10.2024

Publicatie eindigt

22.10.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!