Medewerker WOZ-administratie

Nieuw

Functie omschrijving

Inventariseren van de nieuwbouwobjecten, waaronder het digitaal inmeten van bouwtekeningen, het vastleggen van deze uitkomsten in digitale meetstaten en het bepalen van de gebruiksoppervlakte volgens de meetinstructie-gebruiksoppervlakte-woningen. Het verwerken van de afzonderlijke objectkenmerken, inclusief de kadastrale oppervlakte van de grond in de WOZ-administratie (en koppelen pand-id) met behulp van:
De (digitale) bouwtekeningen;

  • Kaartviewer en cyclorama’s;
  • Revu Blue Beam (voor digitaal inmeten van bouwtekeningen);
  • De kadastrale informatie;
  • De BAG;
  • Eventueel veldwerk.

De opdrachtgever(s)

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

Je komt binnen het team Belastingen en Gegevensbeheer welke bestaat uit zo`n 21 medewerkers. Zij zijn verantwoordelijk voor:

  • Het beheer van de gemeentelijke basisregistraties (BRP, BAG, BGT, BRO en WOZ) en Geo-informatie, inclusief functioneel applicatiebeheer.
  • De heffing en invordering van de gemeentelijke belastingen.
  • De uitvoering van de wet WOZ
  • Het uitvoeren van de burgerlijke stand, naturalisaties, het organiseren van verkiezingen.

Functie eisen

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht;
  • Uiterlijk per 1 november 2024 beschikbaar voor 36 uur per week;
  • Een afgeronde opleiding Bouwkunde op minimaal mbo 4 niveau;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker BAG-WOZ;

Gunningscriteria (weging)

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker BAG-WOZ; (20 punten)
  • Aantoonbare werkervaring met het beoordelen- en digitaal inmeten van bouwtekeningen volgens de meetinstructie gebruiksoppervlakte woningen. Benoem waar deze is opgedaan; (40 punten)
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Revu Blue Beam, benoem waar deze is opgedaan; (20 punten
  • Minimaal 2 referenties (organisatie, functietitel en contactgegevens) benoemd in een apart onderdeel van het cv; (10 punten)
  • Bereid om eventueel veldwerk uit te voeren en in het bezit van een rijbewijs B. (10 punten)

Competenties

  • Bekend met interpreteren van bouwkundige tekeningen;
  • Nauwkeurigheid;
  • Zelfstandigheid;
  • Administratieve vaardigheden, waaronder het gebruik van- en verwerking in digitale systemen;
  • Communicatief vaardig.

Extra info

Startdatum: 01-11-2024
Einddatum: 01-05-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 6 maand(en)
Aantal uur per week: 36 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag tot en met vrijdag, afwijkend in overleg.


De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 23 oktober 2024 van 09:00 uur tot 11:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 21 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Locatie

Pijnacker

Publicatiedatum

10.10.2024

Publicatie eindigt

15.10.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!