Managementassistent

Nieuw

Functie omschrijving

Utrecht heeft jou nodig!

Utrecht heeft jou nodig! Utrecht is de snelst groeiende stad van Nederland met een verwachte groei naar 450.000 inwoners in 2040. Het organisatieonderdeel Werk en Inkomen (W&I) richt zich op het vergroten van de zelfstandigheid van de huidige én toekomstige Utrechters. Hierbij ondersteunen wij werkzoekenden richting de arbeidsmarkt en het weer meedoen in de maatschappij. Op deze manier leveren wij een bijdrage aan de leefbaarheid en sociale samenhang in de stad.

Als Managementassistent werk je bij het organisatieonderdeel Werk en Inkomen binnen het team Officemanagement. Binnen dit team zijn 6 medewerkers elke dag druk bezig om verschillende teams te ondersteunen met secretariële en administratieve werkzaamheden.
Binnen het Officemanagement wordt met elkaar hard gewerkt, maar er is zeker ruimte voor humor en collega’s staan voor elkaar klaar. Er heerst een fijne werksfeer en je komt in een warm bad terecht.

Werkzaamheden

Je taken zijn:
Het Officemanagement van W&I is (vanwege verlof) op zoek naar een tijdelijke collega waar het team op kan bouwen en die zich niet laat afschrikken door een zeer hectische en dynamische omgeving. De werkzaamheden zijn divers en kunnen soms op ad hoc basis gevraagd worden. Je ondersteunt 2 managers op administratief, secretarieel en organisatorisch gebied in de breedste zin van het woord.

Concreet houdt dit in dat jij:
• Met plezier de complexe agenda en volle mailboxen van de managers beheert en in staat bent te prioriteren en daarover helder communiceert. Het stellen van prioriteiten in de workload van de managers is hierin erg belangrijk;
• Afspraken maakt, zowel intern als extern;
• Ervoor zorgt dat de benodigde vergaderstukken uit de mailbox in IBABS komen te staan en dat de Outlookagenda en IBABS perfect op elkaar aansluiten;
• Je pakt HRM-ondersteunende taken. Dit zijn bijvoorbeeld afspraken maken met de bedrijfsarts, zaken regelen bij indiensttreding van nieuwe medewerkers en administratieve ondersteuning bij mutaties voor medewerkers;
• Projecten/evenementen en vergaderingen organiseert en ondersteunt;
• Wanneer nodig, de vervanger bent van je collega’s binnen het OM bij verlof en ziekte;
• Overige administratieve taken die aan de orde komen (zoals bloemen bestellen en lunch regelen).

Omschrijving kandidaat

Jij hebt:
• Goede communicatieve vaardigheden en goede contactuele eigenschappen op zowel bestuurlijk-, management- als uitvoerend niveau;
• Proactieve houding, waardoor jij initiatief toont in het oppakken van werk en graag meedenkt;
• Flexibel bent en dus snel kunt schakelen tussen taken;
• Ervaring met MS-Officepakketten, vooral Outlook, MS Teams en staat open om nieuwe systemen snel te leren. We werken met verschillende systemen, waaronder SAP, UBEOO en Ibabs;
• Je brengt MBO+/HBO werk en denkniveau mee;
• Je hebt ruime ervaring als managementassistent (of vergelijkbaar) in een complexe
omgeving;
• Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als in
geschrifte.

Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zo’n inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.

Functie eisen

  • Je beschikt over minimaal MBO 4 werk- en denkniveau:

Wensen

  • Secretariële opleiding gedaan.
  • Aantal jaren werkervaring in een soortgelijke functie:
  • Heb je ervaring met MS-Officepakketten, met name met Outlook en Teams?
  • Beschrijf kort en bondig jouw werkervaring met complex agendabeheer en beheer van de mailbox.
  • Beschrijf jouw dagelijkse werkzaamheden bij jouw huidige/vorige werkgever in een soortgelijke functie.

Extra info

  • Periode: z.s.m. voor 6 maanden met mogelijke opties tot verlenging
  • Belasting: 32-36 uur per week gemiddeld


Goed om te weten:
Gesprekken zijn gepland op donderdag 24 oktober. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

Bij voorkeur ben je op woensdag vrij bij een opdracht van 32 uur per week.

Locatie

Utrecht

Publicatiedatum

09.10.2024

Publicatie eindigt

18.10.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!