Medewerker projecten

Nieuw

Functie omschrijving

Je ondersteunt de gebiedsmanager en projectleiders en regelt allerlei praktische zaken. Je zorgt voor focus en verbinding en het behalen van optimale projectresultaten.

Dit doen je door:

Je voert verschillende opdrachten uit, van het opvragen van offertes tot en met het organiseren van bewonersavonden (participatiebijeenkomsten). Je neemt daarbij zoveel mogelijk praktische zaken uit handen van de projectleiders.
Je zorgt voor het plannen en voorbereiden van complexe vergaderingen en bijeenkomsten (agendabeheer interne en externe groepsafspraken). Je snapt waar de projecten inhoudelijk over gaan. Bij belangrijke afspraken ben jij aanwezig voor de verslaglegging en het coördineren van de actiepunten na afloop.

Je draagt bij aan het opstellen van bestuurlijke stukken (meelezen, controleren, adviseren) en verzorgt het begeleiden van de bestuurlijke besluitvormingsroute.
Je houdt de projectinformatie en archieven bij en kan WOO verzoeken afhandelen.
Je ondersteunt en adviseert de gebiedsmanager en projectleiders bij het organiseren van het werk en signaleert verbeter- en/of knelpunten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan inhoudelijk uitzoekwerk en het samenbrengen van data en informatie in overzichtelijke en praktische overzichten.

De opdrachtgever(s)

De gemeente Katwijk: GOV
Als grootste gemeente van de Duin- en Bollenstreek groeien wij van 65.000 naar ruim 80.000 inwoners. Wij staan voor grote opgaven. Een uitbreiding van ruim 8.000 nieuwe woningen, waarvan 5.600 woningen in Gebiedsontwikkeling Valkenhorst (GOV). Naast 5.600 woningen (woningbouwlocatie Valkenhorst) worden ook de naastgelegen gebieden Mient Kooltuin, de Woerd en Zijlhoek en het Valkenburgse Meer ontwikkeld en een hightech bedrijvenpark Unmanned Valley. Om de bereikbaarheid van Katwijk te verbeteren werken we samen met andere overheden aan een goede bereikbaarheid. Het Katwijkse deel van de RijnlandRoute, de oost-west verbinding tussen de A4, de A44 en Katwijk en de Duin- en Bollenstreek nadert de voltooiing. En er staan staan er nog veel meer projecten en opgaven op stapel. In de gemeente Katwijk werken wij samen met bijna 600 collega’s die met onze grote opgaven mee ontwikkelen en groeien.

Doordat Katwijk groeit, zoeken wij een medewerker projecten voor ondersteuning bij diverse projecten en het programma Valkhorst.

Ter overbrugging tussen een vertrekkende collega en een te werven vaste collega zoeken wij een medewerker projecten voor ondersteuning bij diverse projecten binnen het programma Valkhorst, voor het gebied woningbouwlocatie Valkhorst.

Omschrijving kandidaat

Je bent initiatiefrijk en organiseert je werk goed. In een hectische omgeving met wisselende prioriteiten kom je het best tot je recht. Je creëert overzicht, stelt prioriteiten en volgt een plan. Je bent goed op de hoogte van de projecten en verdiept je in de context. Bij tegenslagen improviseer je moeiteloos en kom je met onverwachte, effectieve oplossingen. Als teamlid streef je ernaar de dienstverlening van je team naar een hoger niveau te tillen en stimuleer je collega's. Zie je dat een collega te veel werk heeft, dan neem je proactief praktische taken over. Kortom, je bent proactief, goed in signaleren, houdt van aanpakken en brengt rust.

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 21-10-2024 tot en met 20-01-2025 voor 16 tot 24 uur per week.
  • 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau
  • Wie is tekenbevoegd (naam en functie)?

Wensen

  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in een ondersteunende functie (als secretaresse, managementassistent, projectassistent of vergelijkbaar)
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring met het coördineren van agenda's van meerdere personen of teams, waarbij er sprake is van overlappende afspraken, prioriteiten die snel kunnen veranderen, en waarbij regelmatig samengewerkt moet worden met interne en externe partijen
  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar met projectmatig werken.

Competenties

  • Proactief
    Initiatief nemen om kansen en uitdagingen te signaleren en daarop zelfstandig actie te ondernemen voordat deze zich voordoen.
  • Accuraat
    Nauwkeurig en zorgvuldig werken met oog voor detail, zodat fouten worden voorkomen en hoge kwaliteit wordt gewaarborgd.
  • Helikopterview
    In staat zijn om het grotere geheel te overzien en verbanden te leggen tussen verschillende onderdelen, waardoor strategische inzichten worden verkregen.

Extra info

  • Standplaats: (Nog niet opgegeven)
  • Startdatum: 21-10-2024
  • Einddatum: 20-01-2025
  • Optie tot verlenging: Ja, 1 x 3 maanden
  • Uren per week: 16 tot 24 uur

Gesprekken zijn ingepland voor dinsdag 15 oktober tussen 10:30 en 13:00 uur

Locatie

KATWIJK

Publicatiedatum

04.10.2024

Publicatie eindigt

08.10.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!