Domeinmanager Publiekszaken

Nieuw

Functie omschrijving

Taken en verantwoordelijkheden:

  • De domeinmanager is verantwoordelijk voor personeelszaken. Dat wil zeggen dat de domeinmanager verantwoordelijk is voor de aansturing van het domein.
  • Zorgen voor verbetering van de prestaties van de zelfsturende teams binnen het domein Publiekszaken.
  • Faciliteert de teams in de in- en externe doorontwikkelingen,
  • Ervaring op het gebied van publiekszaken binnen een overheidsinstantie
  • Ervaring als manager en zo ja, hoeveel jaar?
  • Ervaring met zelforganisatie.
  • hbo of wo werk- en denkniveau
  • Communicatief vaardig
  • Ervaring met politieke sensibiliteit
  • Focus op de toekomstbestendigheid van burgerzaken
  • Ondersteuning medewerkers publiekszaken indien nodig en vertaalslag maken naar het MT

De opdrachtgever(s)

Over Werkorganisatie Druten Wijchen

Werkorganisatie Druten Wijchen (WDW) is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Druten en Wijchen. De organisatie WDW pakt samen de uitdagingen in het hele gebied op. Zo wil de WDW het wonen, het werken en het ondernemen voor de inwoners, de ondernemers en de maatschappelijke organisaties in de gemeenten Druten en Wijchen zo prettig mogelijk maken.

Voor meer informatie, kijk op www.werkorganisatiedrutenwijchen.nl

De WDW bestaat uit vijf domeinen: Fysieke Leefomgeving, Bestuur, Strategie en Projecten, Bedrijfsvoering, Publiekszaken en Sociale leefomgeving.

Het domein Publiekszaken is een van de vijf domeinen binnen de organisatie. Het domein bestaat uit 7 teams: team KCC, Sociaal Wijkteam Wijchen, Sociaal Team Druten, Team Inkomen en Ondersteuning, Team Klantadviseurs Burgerzaken, Team Specialisten Burgerzaken en Team Onderwijs. Er zijn 3 teamleiders voor de teams burgerzaken/KCC en de sociale teams.

De domeinmanager Publiekszaken moet leidinggeven aan en organiseren van activiteiten en verantwoordelijkheden van de teams. Binnen de budgettaire randvoorwaarden en de vastgestelde inzet van mensen en materiële middelen aanspreekbaar zijn op de realisatie van de vastgestelde doelen en beleid.

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 28 oktober 2024 tot en met 31 januari 2025 voor 32 uur per week.
  • Ruime ervaring als manager publiekszaken binnen de (semi-)publieke sector. Dit blijkt uit het cv.
  • HBO / universitaire opleiding.

In een motivatiebrief laat je zien dat jij DE geschikte kandidaat bent, daarin geef je antwoord op:

  • de aantal jaren werkervaring in een soortgelijke functie;
  • je specifieke ervaring als genoemd onder 'verantwoordelijkheden.

Extra info

  • Standplaats: Wijchen
  • Startdatum: 28-10-2024
  • Einddatum: 31-01-2025
  • Optie tot verlenging: Ja, maximaal 2 x 3 maanden
  • Uren per week: 32

De interviews zullen plaatsvinden op vrijdag 18 oktober en/of maandag 21 oktober 2024 in het Gemeentehuis te Druten. Gelieve hier rekening mee te houden.

Locatie

Wijchen

Publicatiedatum

30.09.2024

Publicatie eindigt

11.10.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!