Coördinator Inkoop en Facilitair

Nieuw

Functie omschrijving

Als coördinator inkoop en facilitair maak je deel uit van de unit FIF (Financien, Informatiemanagement & Facilitair). Het team bestaat naast jou uit een groep enthousiaste collega’s die professioneel samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. De regisseur inkoop en facilitair werkt op het snijvlak tussen de primaire processen en bedrijfsvoering.

Wij zien jou als de coördinator op zowel het gebied van met name inkoop en daarnaast facilitair en huisvesting. In de kantooromgeving van de RSD KRH werken medewerkers van de organisatie en externe partijen (catering en beveiliging). Je bent mede het visitekaartje van de organisatie. Een klantgerichte houding is dan ook essentieel.

De RSD heeft de processen rond inkoop, aanbesteding en contractbeheer organisatie- breed ingevoerd. Borging van de processen rondom inkoop zijn momenteel essentieel. Daar heb jij een voortrekkersrol te vervullen. Ervaring met een inkoop(tool), contractbeheer en contractmanagement is een vereiste naast dat je een facilitair hart hebt.

Inkoop, aanbesteding en contractbeheer

  • Je bent verantwoordelijk voor de inkoop en het beheer van de facilitaire contracten;
  • Je hebt een regisserende rol op het proces bij inkoop, aanbesteding en het contractbeheer;
  • Je bent namens de RSD de centrale contactpersoon met de verbonden partij, Stichting Inkoopbureau Midden Nederland (IBMN).
  • Je bent verantwoordelijk voor de borging van de processen die rond inkoop en contractbeheer zijn gemaakt.

Regisseur facilitair en huisvesting

  • Je adviseert en ondersteunt het management en de interne organisatie vakinhoudelijk over facilitaire onderwerpen.
  • Je bent de verbindende schakel tussen bedrijfsvoering en facilitaire vraagstukken.

Functie eisen

  • Een door de kandidaat zelf geschreven motivatie met betrekking tot deze opdracht;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 november 2024 voor 16 uur per week;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als regisseur of coördinator inkoop;

Wensen: (weging, totaal 100 punten)

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van facilitair management; (25 punten)
  • Een afgeronde opleiding op het gebied van Inkoop, NEVI of vergelijkbaar (omschrijf duidelijk in het cv; (30 punten)
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als regisseur of coördinator inkoop.(45 punten)

Competenties

  • Samenwerken;
  • Netwerken;
  • Initiatief;
  • Klantgericht;
  • Resultaatgericht;
  • Betrokken;
  • Enthousiast

Extra info

Startdatum: 01-11-2024
Einddatum: 01-05-2025
Optie tot verlengen: Mogelijk, maar nog niet bekend
Aantal uur per week: 16 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.


De gesprekken bij de Regionale Sociale Dienst zijn gepland op woensdag 9 oktober 2024 tussen 09.30 en 12.00 uur live en indien niet anders kan via Teams. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen dinsdag 8 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Locatie

Zeist

Publicatiedatum

30.09.2024

Publicatie eindigt

02.10.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!