Administratief medewerker inkoop

Nieuw

Werkzaamheden

- ATB, bestellingen en ontvangstmeldingen aanmaken en verwerken in SAP.
- Controleren aangeleverde bestelgegevens
- Ondersteuning leveren bij oplossen factuurproblemen
- Contact/overleg met crediteuren, aanvragers, budgethouders en leveranciers over de afhandeling van bestellingen

Functie eisen

  • De kandidaat is akkoord met detachering
  • Kandidaat heeft minimaal een MBO 3 opleiding afgerond.
  • De kandidaat heeft ervaring met SAP inkoopmodule OF soortgelijke financiële administratie module.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring met administratief beheer, binnen inkoop.

Wensen:

  • De kandidaat heeft een opleiding in administratief richting en/of logistiek en inkoop.
  • De kandidaat heeft ervaring met SAP inkoopmodule (bestellingen, ontvangst, facturen) OF andere ERP pakketten (soortgelijke financiële administratie module).
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring met administratief beheer, binnen inkoop.

Competenties

  • Plannen en organiseren
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaar
  • Omgaan met details
  • Oplossingsgericht
  • Samenwerken
  • Assertief.

Extra info

Startdatum: 26-09-2024
Einddatum: 31-03-2025
Optie tot verlengen: Ja, andere medewerker die dit werk doet gaat in maart met pensioen. Grote kans dat deze inhuur na half jaar nog verlengd moet worden.
Aantal uur per week: 24 uur, mag ook meer zijn (of later worden)
Sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op maandag 14 of 15 oktober.

Locatie

Amsterdam

Publicatiedatum

26.09.2024

Publicatie eindigt

06.10.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!