Senior medewerker technisch beheer en onderhoud

Nieuw

Functie omschrijving

Je voert het beheer over de portefeuille Vastgoed van de gemeente Wassenaar. De kernportefeuille bedraagt 51 vastgoedobjecten. Het overgrootste deel van de portefeuille wordt ingezet om maatschappelijke organisaties te huisvesten. Denk hierbij aan buurthuizen, bibliotheek, zwembad, welzijnsorganisaties. Ook de panden voor de ambtelijke huisvesting behoren hiertoe. Daarnaast beheert gemeente Wassenaar diverse losse monumenten, zoals muren e.d.

Binnen de Eenheid Beheer & Vastgoed lopen verschillende projecten zoals kostendekkende huren, innen van de huuropbrengsten en de restauratie van raadhuis De Paauw Affiniteit met begrotingen en financiële processen maakt een belangrijk onderdeel uit van de taken.

Werkzaamheden

Als Senior medewerker technisch beheer en onderhoud ben je de spin in het web die zorgt voor integraliteit binnen het uitvoeren van de werkzaamheden.
In de werkzaamheden ben je o.a. verantwoordelijk voor:

  • Portefeuillemanagement;
  • Operationeel technisch beheer en onderhoud;
  • Budgetbeheer;
  • Financieel beheer;
  • P&C cyclus;
  • Projecten;
  • Advisering.

De opdrachtgever(s)

De gemeente Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag. Het is een uniek stukje Nederland, waar zo’n 26.000 mensen wonen. Om de ambitieuze doelen van onze eigentijdse gemeente waar te maken, zoeken wij enthousiast talent. Zoek jij een boeiende baan? Spreekt onze werkcultuur met de kernwoorden respectvol, verantwoordelijk en omgevingsgericht jou aan? Als het antwoord ‘ja’ is dan kijken we uit naar jouw sollicitatie. Laat ons weten waarom jíj een aanwinst bent voor Wassenaar.

Functie eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
  • Per 1 oktober 2024 beschikbaar voor minimaal 28 uur per week;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als technisch beheerder binnen een gemeente;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met vastgoed beheer, maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv;

Wensen: (weging, totaal 100 punten)

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als technisch beheerder binnen een gemeente (30 punten)
  • Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het beheren van gemeentelijk vastgoed, maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv (25 punten);
  • Een afgeronde opleiding Bouwkunde op minimaal hbo niveau (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het opzetten van vastgoed onderhoudsprojecten (duidelijk weergegeven in het cv middels voorbeeld) (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het aansturen van aannemers en externe adviseurs, licht dit duidelijk toe in het cv (10 punten).

Competenties

  • Je bent communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk) en in staat problemen tot de kern terug te brengen en je weet kort en bondig informatie te delen en goed over te brengen in woord en geschrift;
  • Je ben klantvriendelijk, praktisch ingesteld en resultaatgericht;
  • Je kunt zelfstandig op basis van genomen besluiten concrete acties uitzetten richting zowel intern als extern betrokken partijen;
  • Je beschikt over een goede dosis bestuurlijke en maatschappelijke sensitiviteit en kunt schakelen tussen diverse niveaus en disciplines binnen de gemeentelijke organisatie;
  • Je beoordelingsvermogen is goed ontwikkeld en daarnaast ben je je bewust van je omgeving en jouw invloed hierop.

Extra info

Startdatum: 01-10-2024
Einddatum: 01-01-2025
Optie tot verlengen: 3 maal 3 maand(en)
Aantal uur per week: 28-32 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag tot en met vrijdag.

Locatie

Wassenaar

Publicatiedatum

26.09.2024

Publicatie eindigt

30.09.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!