Functioneel Beheerder Sociaal Domein

Nieuw

Functie omschrijving

Als Functioneel Beheerder verzorg je zelfstandig en met collega's het beheer en/of het onderhoud van procesondersteunende applicaties en denk je mee over de afstemming tussen werkprocessen en het applicatielandschap. Je ondersteunt gebruikers, richt applicaties in, lost applicatievraagstukken op en geeft richtlijnen en adviezen voor het gebruik van de applicaties in de diverse processen. Wij zoeken een functioneel beheerder die geformuleerde inrichtingsvraagstukken projectmatig op kan pakken en realiseren.

  • Je bent medeverantwoordelijke voor de inrichting van vakapplicaties zoals Suites voor het Sociaal Domein en Suite4Sociale Regie.
  • Je werkt nauw samen met de superusers, kwaliteitsmedewerkers, controller Sociaal Domein en teamleiders over het gebruik en de inrichting van de applicaties.
  • Bij afwezigheid of ziekte neem je waar voor de functioneel beheerder op het gebied van storingen.

De opdrachtgever(s)

Midden-Delfland is een gemeente met een uniek landschap, een rijke historie en een vitale economie. De organisatie telt ongeveer 160 medewerkers. Die werken bij de afdelingen Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Samenleving en Dienstverlening en Landschap, Wonen & Economie. We hebben een informele organisatiecultuur en korte lijnen. De opdracht wordt uitgevoerd binnen de afdeling Samenleving en Dienstverlening. De afdeling Samenleving en Dienstverlening bestaat uit de teams: Werk en Inkomen, Inburgering, Schuldhulpverlening, WMO, Maatschappelijk team, leerplicht en klant contactcentrum.

Functie eisen

  • Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder/applicatiebeheerder binnen het Sociaal Domein;
  • Beschikbaar per 21 oktober 2024 voor gemiddeld 24 uur per week;

Wensen: (weging)

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder/applicatiebeheerder binnen één of meerdere vakgebieden van het Sociaal Domein: de WMO, Maatschappelijk team en Werk en Inkomen (50 punten);
    - 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen alle 3 de vakgebieden (45 punten);
    - 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen alle 2 de vakgebieden (30 punten);
    - 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen alle 1 de vakgebieden (15 punten);
    - geen werkervaring binnen de vakgebieden (0 punten).
  • Aantoonbare werkervaring met de applicatie Suites voor het Sociaal Domein en/of Suite4 Sociale Regie (30 punten);
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie (15 punten);
  • Meerdere opdrachtgevers gehad binnen het Sociaal Domein (10 punten).

Competenties

  • Daadkrachtig;
  • Kan onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaak;
  • Communicatief vaardig;
  • Bruggenbouwer tussen applicatie en het inhoudelijk werk.

Extra info

Startdatum: 21-10-2024
Einddatum: 21-04-2025
Optie tot verlengen: 1 maal 6 maand(en)
Aantal uur per week: 24 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Minimaal 16 uur van de 24 uur op kantoor, overige uren kunnen thuis gewerkt worden.


De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 8 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 7 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Locatie

Schipluiden

Publicatiedatum

25.09.2024

Publicatie eindigt

02.10.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!