Digi-Div'er Migratie UHT

Nieuw

Functie omschrijving

Toeslagen maakt vitale voorzieningen voor iedereen betaalbaar. Dát is onze missie! Miljoenen mensen in Nederland krijgen een of meer toeslagen die voor hen onmisbaar zijn om de kosten te betalen van de zorgverzekering, de zorg voor kinderen en ruimte om te wonen. Directoraatgeneraal (DG) Toeslagen draagt bij aan financieel gezonde huishoudens door het uitkeren van deze toeslagen. Zo heeft iedereen in onze maatschappij toegang tot de meest vitale voorzieningen. Drie vragen staan centraal in ons werk en vormen het kompas in ons dagelijks handelen: Is het rechtvaardig? Doen we het samen? Zijn we aanspreekbaar? Je komt terecht in een team van digi - div'ers die allemaal bijdragen aan het migreren van de dossiers.

Werkzaamheden

Voor een archiefmigratie zijn wij opzoek naar een professional met kennis van het bewerken van digitale dossiers. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het opschonen en structureren van dossiers. Je draagt bij aan het waarborgen van de vertrouwelijkheid en integriteit van de documenten en dossiers volgens de geldende wet- en regelgeving. Daarnaast ben je samen met het team verantwoordelijk voor het migreren van de dossiers van de gedeelde netwerkschijven. Deze dossiers worden vervolgens in het document managementsysteem Rijks-Doc gearchiveerd, ten behoeve van duurzaam en toegankelijk informatiemanagement binnen de organisatie. Tijdens de migratie verifieer je de nauwkeurigheid, volledigheid en consistentie van de gemigreerde documenten en dossiers. In de meeste gevallen ga je zelfstandig aan de slag, maar je kunt altijd een beroep doen op het team.

Functie eisen

  • De kandidaat is akkoord met detachering
  • De aangeboden kandidaat beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau. Dit is aantoonbaar door het behaald hebben van een HBO of WO diploma of ervaring in soortgelijke functie.
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van wet- en regelgeving op het gebied van documentaire informatievoorziening zoals de Archiefwet, AVG en de Woo. Dit is aantoonbaar door een relevante opleiding of relevante werkervaring;
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van (digitale) archivering op het gebied van SOD1/SOD2/recordmanagement of vergelijkbaar. Dit is aantoonbaar door een relevante opleiding of relevante werkervaring.
  • De aangeboden kandidaat scoort minimaal 50 punten op het totaal van de kwaliteitswensen.

Wensen:

  • De mate waarin kandidaat ervaring heeft met een documentmanagementsysteem (DMS)
  • De mate waarin kandidaat werkervaring heeft binnen de overheid Kwaliteitswens 3 10
  • De mate waarin kandidaat kennis en ervaring heeft met het toepassen van de geldende selectielijst
  • De mate waarin kandidaat ervaring heeft met Excel

Competenties

  • Accuraat werken
  • Integriteit
  • Resultaatgerichtheid
  • Samenwerken

Extra info

Startdatum: 21-10-2024
Einddatum: 31-12-2024
Optie tot verlengen: Ja
Aantal uur per week: 36 uur
Datum voor gesprekken: verwacht 01-10-2024 , Type Op Locatie
Let op! Mocht het zo zijn dat er eerder een geschikte kandidaat wordt gevonden dan zal de aanvraag eerder sluiten.

Locatie

Utrecht

Publicatiedatum

24.09.2024

Publicatie eindigt

27.09.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!