Projectsecretaris

Nieuw

Functie omschrijving

De afdeling PPIM is in projecten en programma’s actief binnen het fysieke- en maatschappelijke domein en werkt aan de ontwikkeling van de stad. Vanuit interim- management/organisatieadvies levert de afdeling actief een bijdrage aan de ontwikkeling van de interne organisatie. Als 'ontwikkelaars van de stad en de regio' leveren wij collega’s voor verschillende projecten en programma’s. Wij zetten ons in om Apeldoorn nog mooier, duurzamer en toekomstbestendiger te maken. We werken aan opdrachten in een organisatie die ambitieus, professioneel en tegelijk toegankelijk is. Samen zijn we verantwoordelijk voor het uitvoeren van een breed scala aan opdrachten die zowel interne- als externe initiatiefnemers kennen. We voeren het werk uit volgens de werkwijze Apeldoorns Projectmatig Werken (APMW 2.0) en werken veelal binnen een projectteam. Het team projectondersteuning bestaat momenteel uit 20 personen.

Als projectsecretaris ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning op alle gebieden van het project. Naast de administratieve ondersteuning van de projectleider en de projectgroep lever je, als rechterhand van de projectleider, in voorkomende gevallen een bredere inzet in het project. Voorbeelden zijn ruimtelijke projecten zoals het realiseren van woningbouw in de stad, of het ontwikkelen van bedrijventerreinen, maar ook maatschappelijke projecten zoals uitvoering geven aan het onderwijshuisvestingsplan en de regionale samenwerking in het sociaal domein.

Werkzaamheden

  • Jij draagt zorg voor de voorbereiding, organisatie, verslaglegging en afhandeling van projectvergaderingen en bijeenkomsten op tactisch niveau (bijv. stuurgroepen, landelijke netwerken etc.).
  • Jij hebt gevoel bij de omgeving waarin het project zich begeeft.
  • Jij behoudt overzicht over jouw werk.
  • Jij signaleert kansen en bedreigingen voor het project.
  • Proactief als jij bent doe je verbetervoorstellen aan de projectleider om de gang van zaken positief te beïnvloeden.

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 14 oktober (of eerder indien mogelijk) tot 30 juni 2025 voor 32 - 36 uur per week.
  • De kandidaat beschikt over een afgeronde mbo 4 opleiding en/of hbo werk- en denkniveau op het gebied van bedrijfsadministratie, secretarieel of managementassistent. Voorgenoemde eis dient te blijken uit het cv.
  • De kandidaat dient te voldoen aan de functie-eisen die gesteld zijn in het functieprofiel onder verantwoordelijkheden:
    • Jij draagt zorg voor de voorbereiding, organisatie, verslaglegging en afhandeling van projectvergaderingen en bijeenkomsten op tactisch niveau (bijv. stuurgroepen, landelijke netwerken etc.).
    • Jij hebt gevoel bij de omgeving waarin het project zich begeeft.
    • Jij behoudt overzicht over jouw werk.
    • Jij signaleert kansen en bedreigingen voor het project.
    • Proactief als jij bent doe je verbetervoorstellen aan de projectleider om de gang van zaken positief te beïnvloeden.

Wensen

  • De kandidaat heeft relevante werkervaring als projectondersteuner.
  • De kandidaat heeft ervaring met het uitvoeren van projecten
  • De kandidaat heeft kennis van zijn vakgebied en voert de functie-eisen die gesteld zijn in het functieprofiel onder verantwoordelijkheden zelfstandig uit.

Competenties

De onderstaande competenties worden getoetst tijdens het interview:

  • Je kan zelfstandig werken;
  • Je bent flexibel;
  • Je bent innovatief;
  • Je bent klantgericht;
  • Je bent doortastend en stressbestendig;
  • Je kunt goed plannen en organiseren;
  • Je bent verbindend en communicatief sterk;
  • Je bent een doener.

Extra info

  • Standplaats: Apeldoorn
  • Startdatum: 14-10-2024
  • Einddatum: 30-06-2025
  • Optie tot verlenging: Twee (2) keer zes (6) maanden
  • Uren per week: 32 - 36

De interviews zullen plaatsvinden op 3 oktober tussen 9.00 en 11.45 uur. Gelieve hier rekening mee te houden.

Locatie

Apeldoorn

Publicatiedatum

13.09.2024

Publicatie eindigt

24.09.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!