Projectleider Riolering

Nieuw

Functie omschrijving

Als Projectleider Riolering ga je aan de slag met het uitvoeren van het Meerjarig Onderhoudsbestek Rioolreiniging en Inspectie (het voorbereiden, uitvoeren van de meerjaren planning en eventueel calamiteiten).

  1. Het uit laten voeren van een maatregeladvies en dit toetsen en afstemmen met beheer;
  2. Het opnieuw aanbesteden van:
    1. Een 4 jarig OMOP Rioolreiniging en Inspectie;
    2. Een 4 jarig OMOP Rioolrenovatie;
    3. Een 4 jarig OMOP Kolkenreiniging;
    4. Een 4 jarig Riool Calamiteiten;
    5. Een 4 jarig OMOP Relinen
  3. Het uitvoeren van het meerjarig relinen-bestek (voorbereiden, uitvoeren meerjaren planning en eventueel calamiteiten) en directie voering en afstemmen met beheer (BRP maatregelen en projecten bepalen wat wel en niet relinen);
  4. Het voorbereiden en laten uitvoeren van kleine vervanging reparatie (deel renovatie) en directievoering;
  5. Het voorbereiden en laten uitvoeren van nog een aantal BRP maatregelen (die deels al zij uitgevraagd) en directievoering;
  6. Het zorgdragen voor tijdig aanleveren en controleren riool revisies van verricht werkzaamheden;
  7. Ondersteuning t.a.v. aanbestedingsregelgeving en bestek vragen etc.
  8. Coördineren kolkenreiniging ROK 2023-2027 en rioolreconstructie.

De opdrachtgever(s)

Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners.

Functie eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten
  • Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau in de richting van Civiele techniek;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider binnen een gemeente op het gebied van civiele techniek / ruimtelijke ontwikkeling;
  • Aantoonbare kennis van UAV en RAW.

Wensen: (weging, totaal 100 punten)

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen een gemeente als projectleider civiele techniek / ruimtelijke ontwikkeling (40 punten);
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van contractmanagement (25 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van RAW bestekken en SSK raming (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het aansturen van een team of begeleiding van een groep medewerkers (10 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren binnen een politiek bestuurlijke omgeving (10 punten).

Competenties

  • Projectmanagement;
  • Communicatieve vaardigheden;
  • Netwerken;
  • Plannen;
  • Coördineren.

Extra info

Startdatum: 01-10-2024
Einddatum: 01-10-2026
Optie tot verlengen: 2 maal 12 maand(en)
Aantal uur per week: 12 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja, in overleg


De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in de week van 23 september 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Locatie

Roelofarendsveen

Publicatiedatum

09.09.2024

Publicatie eindigt

17.09.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!