Administratief medewerker

Nieuw

Functie omschrijving

Jij bent mede verantwoordelijk voor het volledige proces van registratie, facturatie en financiële afhandeling voor zowel verzekerde als onverzekerde patiënten. Jij controleert of patiënten daadwerkelijk verzekerd zijn. Zo niet, dan ga jij op zoek naar andere mogelijkheden om de geleverde zorg vergoed te krijgen. Dat kan zijn door het opmaken van een voorschotnota, het opmaken van een betalingsregeling , een buitenlandse betalingsgarantie opvragen of directe betaling per pin. Je treedt hiervoor in contact met de patiënt wat zowel telefonisch of fysiek kan zijn om de mogelijkheden te bespreken. Je komt dus in direct contact met onze patiënten. Na facturatie houd jij je bezig met het volledige debiteurenproces

Werkzaamheden

  • Telefonisch contact onderhouden met collega’s, zorgverzekeraars, instellingen, patiënten en incassobureaus
  • Ontvangsten van bankbetalingen boeken
  • Tussenrekeningen van onbekende ontvangsten uitzoeken en overboeken
  • Tussenrekeningen van betaalde voorschotten verrekenen via memoriaal met de factuur
  • Openstaande vervallen posten aanmanen
  • Incassoposten voorbereiden om bij de deurwaarder aan te bieden.
  • Onbetaalde facturen voorbereiden om aan te bieden aan onze deurwaarder
  • Afrekeningen van deurwaarders financieel verwerken
  • Verrekeningen opmaken van gevorderde creditfacturen of het terugstorten van creditfacturen aan de zorgverzekeraar
  • Het voorbereiden van oninbare posten voor de voorziening debiteuren
  • Openstaande posten monitoren en contact houden met patiënten of verzekeraars hierover
  • Termijnregelingen afspreken, opmaken en monitoren

Functie eisen

  • Beschikbaar ma, di en vrijdag
  • Je hebt ervaring met Excel, Word en Outlook en bij voorkeur kennis en ervaring met Afas en Epic
  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding in de richting van financiële administratie.
  • Je weet veel van debiteurenbeheer, incasso en diverse financiële vraagstukken.
  • Je bent sterk met cijfers en hebt minimaal 1 jaar recente werkervaring in een soortgelijke functie.

Competenties

  • Je staat stevig in je schoenen en weet mensen op een vriendelijke maar doortastende manier te overtuigen en kunt goed met weerstand omgaan.
  • Je bent probleemoplossend en creatief in het bedenken van passende oplossingen.
  • Je bent communicatief sterk en weet gemakkelijk te schakelen tussen de verschillende gesprekspartners, zowel intern als extern. Je past je toon aan de klant aan en spreekt en schrijft foutloos Nederlands en Engels.

Extra info

Startdatum: 09-09-2024
Einddatum: 31-12-2024
Optie tot verlengen: Nee
Aantal uur per week: 24 uur
Het kan dus zou zijn dat je op verschillende locaties werkzaam bent, of naar de patiënt moet, maar Hoofddorp is wel de basis.

Locatie

Hoofddorp

Publicatiedatum

05.09.2024

Publicatie eindigt

16.09.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!