Senior medewerkers gemeentewinkel

Nieuw

Functie omschrijving

Jouw rol is het in behandeling nemen van aanvragen van burgers op het gebied van burgerzaken. Dit doe je aan één van de balies in het gemeentekantoor. In jouw takenpakket valt de intake en afhandeling van met name aanvragen voor reisdocumenten en rijbewijzen. Je werkt binnen de geldende wet- en regelgeving en gemeentelijk beleid.

Iedereen in het team draagt een steentje bij en is flexibel in het opvangen van de pieken en dalen die horen bij dit werk. Je bent ook bereid om mee te draaien bij de dinsdagavondopenstelling.

De opdrachtgever(s)

Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om het in de gemeente De Bilt, voor de 42.000 inwoners, nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren.

Functie eisen

  • Beschikbaar voor 32 uur per week gedurende de volledige duur van de opdracht;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • In het bezit zijn van een diploma BOBZ;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen de afdeling burgerzaken van een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken in de afgelopen 3 jaar.

Gunningscriteria (weging)

  • Minimaal een afgeronde opleiding mbo niveau 4 in administratieve richting (25 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op de afdeling burgerzaken van aan gemeente (50 punten);
  • Beschikbaar voor werken op de dinsdagavond openstelling (15 punten).

Competenties

Wij zoeken een collega die stressbestendig, gemotiveerd en enthousiast is. Iemand die proactief en resultaatgericht werkt in een drukke omgeving waar zo nu en dan veranderingen plaatsvinden. Je zoekt de samenwerking op en durft kritisch te zijn, feedback te geven én te ontvangen. Deze eigenschappen, samen met een positieve en energieke werkhouding, maken jou tot een waardevolle aanvulling op ons team.

Extra info

Startdatum: Z.S.M.
Einddatum: 15-01-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 4 maand(en)
Aantal uur per week: 32 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Flexibel
Is hybride werken mogelijk: nee


De gesprekken bij de gemeente worden op maandag 9 september 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Locatie

Bilthoven

Publicatiedatum

27.08.2024

Publicatie eindigt

03.09.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!