WMO-consulent

Nieuw

Functie omschrijving

  • Voeren van verdiepende intakegesprekken met inwoners (cliënten). Geven van informatie en advies, zorgen voor vraagverheldering, ondersteuning en activering gericht op zelfredzaamheid en participatie van inwoners.
  • Samen met de inwoners (cliënten) maken van een plan, met daarin passende (maatwerk) oplossingen, zoals de benutting van de eigen kracht, de mogelijkheden van sociale netwerken en voorliggende voorzieningen.
  • Voeren van regie op de eigen caseload. Samenwerken in de keten met collega’s en afleggen van huisbezoeken.

De opdrachtgever(s)

Dit zijn wij

Even voorstellen. Wij zijn Maashorst. Een jonge gemeente met zes bruisende kernen, omgeven door natuur zoals je die nergens anders tegenkomt. Bij ons vind je het beste van twee werelden: alle voorzieningen in de buurt en toch ruimtelijk en omringd door groen wonen en werken. Dat we nieuw zijn, betekent dat we nog volop uitvinden wie we zijn en welke weg we gaan bewandelen. Spannend? Ja, soms wel. Maar het biedt ook ontzettend veel kansen.

Omschrijving kandidaat

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

  • Je hebt ervaring op het gebied van WMO, alternatieve compenserende voorzieningen, voorzieningen voor gehandicapten en huishoudelijke zorg;
  • Goede redactionele, communicatieve en onderhandelingsvaardigheden;
  • Een zakelijke, kritische en collegiale werkhouding;
  • Klantgericht, daadkrachtig en resultaatgericht;
  • Ervaring Suite sociaal domein;
  • Beschikbaarheid.

Functie eisen

  • Uit het CV blijkt dat de kandidaat kennis en ervaring heeft als WMO-consulent in een gemeentelijke organisatie.
  • Uit het CV blijkt dat de kandidaat een afgeronde relevante HBO-opleiding heeft.

Wensen

  • Uit het CV blijkt dat de kandidaat kennis en ervaring heeft als WMO-consulent in een gemeente.
  • Uit het CV blijkt dat de kandidaat kennis en ervaring heeft met Suite van het sociaal domein.
  • Uit het CV blijkt dat de kandidaat kennis en ervaring heeft met het beschikken van begeleiding.

Extra info

  • Van 1-10-2024 t/m 1-2-2025
  • Optie verlenging: 4 x 3 maanden
  • Standplaats: Uden
  • De interviews vinden plaats op donderdag 12 september in het gemeentehuis van de gemeente Maashorst, Markt 145 in Uden.

Locatie

Uden

Publicatiedatum

27.08.2024

Publicatie eindigt

04.09.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!