Projectleider Onderwijshuisvesting

Nieuw

Functie omschrijving

De gemeente zoekt een projectleider die aan de slag gaat met projecten die vallen onder het team beleid samenleven en team vastgoed. Het gaat hierbij om de volgende projecten:

  • Projectleiding bij de vernieuwbouw van één basisschool van aanbesteding tot uitvoer.
  • Begeleiding van een haalbaarheidsonderzoek bij de vernieuwing van een middelbare school.
  • Ondersteuning en advisering van de beleidsadviseur onderwijshuisvesting bij locatieonderzoek en participatie trajecten rondom de nieuwbouw van twee basisscholen.
  • De nieuwbouw van één van de gemeentelijk sportzalen;

De opdrachtgever(s)

Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.

Functie eisen

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider maatschappelijk vastgoed.

Wensen: (weging, totaal 100 punten)

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met onderwijshuisvesting (35 punten);
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in nieuwbouwprojecten als projecten m.b.t. bestaand maatschappelijk vastgoed (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met 2 voorbeelden) (25 punten);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider op het gebied van Vastgoed binnen een gemeentelijke instelling (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met (gemeentelijke) financiën (15 punten);
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Bouwkunde of Vastgoed (5 punten).

Competenties

  • Communicatief vaardig;
  • Teamplayer;
  • Flexibel;
  • Zelfstandig/verantwoordelijk;
  • Proactief;
  • Resultaatgericht;
  • Ondernemend.

Extra info

Startdatum: Z.S.M.
Einddatum: 01-09-2025
Optie tot verlengen: Mogelijk, maar nog niet bekend
Aantal uur per week: 24 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.


De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op het Raadhuis op woensdag 28 augustus 2024 van 13.00 uur tot 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 26 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Locatie

Krimpen aan den IJssel

Publicatiedatum

02.08.2024

Publicatie eindigt

13.08.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!