Medewerker Uitkeringsadministratie

Nieuw

Functie omschrijving

Voor een leuk team van zo’n 5 medewerkers Uitkeringsadministratie, zoeken we tijdelijk versterking. Hiermee willen we een fase overbruggen, waarin één nieuwe collega verder ingewerkt kan worden en we verder in kaart brengen hoeveel structurele versterking het team nog nodig heeft.

We zoeken hiervoor iemand die ook een goede match vormt met het team:

- Iemand die graag samenwerkt

- Iemand die (zelfs voor korte duur) rust en stabiliteit kan brengen


Een combinatie met de opdracht voor Debiteurenbeheer (12-24 uur) die nu ook open staat, is bespreekbaar. Mocht die combinatie echter niet haalbaar of wenselijk zijn, dan gaat onze voorkeur uit naar een kandidaat voor Uitkeringsadministratie die 32-36 uur beschikbaar is.

Werkzaamheden

Als medewerker Uitkeringsadministratie voer je administratieve werkzaamheden uit in het kader van de Participatiewet, Ioaw, Ioaz en Bbz. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
* het verwerken van nieuwe aanvragen en mutatieonderzoeken
* het aanmaken van uitkeringsdossiers en het invoeren van mutaties
* het controleren van inkomstenformulieren en het berekenen van de te verrekenen inkomsten.
* Je verwerkt beslagleggingen en overige facturen/post. Daarnaast draai je dagelijks betalingsruns.
* Je ondersteunt collega’s bij vragen over de betalingen en/of verrekeningen.

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-09-2024 tot en met 01-12-2024 voor 24 tot 36 uur per week.
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring als medewerker Uitkeringsadministratie binnen het sociaal domein (het liefst Participatiewet) binnen de afgelopen 5 jaar
  • Aantoonbaar kennis van de Participatiewet (op basis van opleiding of minimaal 3 jaar relevante werkervaring)
  • Aantoonbare ervaring met de Suite en het Microsoft Office pakket.
  • Bereidheid om minimaal 1 dag in de week op locatie te werken

Wensen

  • Snelle inzetbaarheid. Jij bent al helemaal thuis in de materie en kan snel zelf aan de slag gaan. (Kennis van de Suite, Decos Join etc. helpen je daarbij.) Zo kunnen wij onze aandacht richten op het goed inwerken van een andere collega.
  • Externe beschikt over een heldere motivatie om deze opdracht uit te voeren. RSD vindt het belangrijk te horen waarom deze opdracht kandidaat aanspreekt en wat deze hieraan kan bijdragen. Wat zijn belangrijke eigenschappen van de kandidaat die deze opdracht tot een succes kunnen maken.

Extra info

  • Standplaats: Zevenaar
  • Startdatum: 01-09-2024
  • Einddatum: 01-12-2024
  • Optie tot verlenging: 3 keer 3 maanden
  • Uren per week: 24 tot 36 uur

De interviews zullen waarschijnlijk plaatsvinden op dinsdag 20-08-2024. Gelieve hier rekening mee te houden.

Locatie

Duiven

Publicatiedatum

02.08.2024

Publicatie eindigt

09.08.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!