Projectmedewerker Energietransitie

Nieuw

Functie omschrijving

Je bent een zelfstandig werkende projectmedewerker die het leuk vindt om projectleiders te ondersteunen op diverse vlakken. Je bent creatief in brede zin en flexibel in je aanpak. De werkzaamheden voor het team zijn divers en daar wordt je blij van. Je bent duidelijk in je communicatie, je staat stevig in je schoenen en kunt goed om gaan met deadlines. Je bent breed geïnteresseerd in duurzaamheid en je hebt bij voorkeur ervaring in de energietransitie.

Werkzaamheden

  • Gis mapping
  • Bijhouden en professionaliseren database (oa isolatie, zon op dak etc.)
  • Het opstellen/samenstellen van nieuwsbrief, input actief ophalen bij collega’s
  • Opstellen en afstemmen communicatie energietransitie (website, socials, etc.)
  • Gemeentelijke website verder opbouwen op het gebied energietransitie
  • Project sites up to date houden, zoals JouwHuisSlimmer,
  • Inregelen communicatie bij acties.
  • Notuleren bij bijeenkomsten/vergaderingen
  • (Op)Maken van presentaties & rapporten
  • Brieven opstellen/uitzetten
  • Participatie bijeenkomsten – organiseren & faciliteren

De opdrachtgever(s)

Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken.

Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie.

Functie eisen

  • Uiterlijk beschikbaar per 19 augustus 2024, voor minimaal 12 maanden;
  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van communicatie-/marketing en/of duurzaamheid;
  • Aantoonbare werkervaring met communicatie, planning en uitvoering (omschrijf duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met GIS;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als assistent projectleider/projectmedewerker;

Wensen: (weging)

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met werken bij of voor een overheidsinstantie; (20 punten)
  • Aantoonbare werkervaring Office & Adobe; (20 punten)
  • Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke communicatie & participatie processen; (20 punten)
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als assistent projectleider/projectmedewerker; (30 punten)
  • Aantoonbare werkervaring binnen het werkveld energietransitie. (10 punten)

Competenties

  • Je bent resultaatgericht en je hebt overtuigingskracht
  • Je bent zelfstandig en werkt graag samen
  • Je neemt graag initiatief en bent oplossingsgericht
  • Werken onder tijdsdruk vind je geen probleem
  • Je kunt uitstekend plannen en organiseren

Extra info

Startdatum: 19-08-2024
Einddatum: 19-08-2025
Optie tot verlengen: Mogelijk, maar nog niet bekend
Aantal uur per week: 24 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg


De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 15 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 14 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze uitvraag.

Locatie

Bilthoven

Publicatiedatum

31.07.2024

Publicatie eindigt

07.08.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!