Coördinator Archief/DIV medewerker

Nieuw

Functie omschrijving

Binnen Bedrijfsvoering hebben we een team Archief van 7 collega's dat zich bezighoudt met het organiseren en uitvoeren van alle archiefwerkzaamheden. Hier is behoefte aan een coördinator die structuur aanbrengt, het werk kan organiseren, rust weet te creëren en daarnaast inhoudelijk kan adviseren over Documentaire Informatievoorziening (DIV) in brede zin, de Archiefwet in samenhang met aangrenzende informatiewetgeving, en het document managementsysteem (DMS).

Werkzaamheden

Naast rol van adviseur heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Je coördineert de archiefwerkzaamheden van Laborijn
  • Je stuurt op houding en gedrag van de collega's in het team Archief
  • Je beheert het budget van archiefmaterialen
  • Je bent de records manager van de organisatie
  • Je controleert je registraties van documenten en dossiers in het DMS
  • Je organiseert en leidt operationele en tactische informatie overleggen
  • Je netwerkt op eigen initiatief met collega-DIV’ers in de regio

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2024 tot en met 31 augustus 2025 voor 32-36 uur per week.
  • Kennis van de Archiefwet en aangrenzende regelgeving Kennis van bedrijfsvoering binnen de publieke sector
  • Aantoonbaar relevante ervaring met een DMS Affiniteit met het sociaal domein en de doelgroepen van Laborijn
  • HBO werk- en denkniveau

Wensen

  • Externe heeft aantoonbare ervaring met de Archiefwet en/of DIV, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
  • Externe beschikt aantoonbaar ervaring met het organiseren en coördineren van werkzaamheden binnen een team, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
  • Externe heeft aantoonbare ervaring met het aansturen van een (klein) team, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.

Competenties

De competenties waar de externe in het interview op wordt getoetst zijn:

1. organisatorisch vermogen (het kunnen aanbrengen van orde en structuur)

2. uitdrukkingsvermogen/transparante wijze van communiceren

3. analytisch vermogen

4. interpersoonlijke vaardigheden

5. resultaatgerichtheid

Extra info

  • Standplaats: Doetinchem
  • Startdatum: 01-09-2024
  • Einddatum: 31-08-2025
  • Optie tot verlenging: 1 x 6 maanden
  • Uren per week: 32-36

Locatie

Doetinchem

Publicatiedatum

31.07.2024

Publicatie eindigt

23.08.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!