Medewerker Burgerzaken

Nieuw

Functie omschrijving

Binnen de Afdeling Sociaal, team Publiekszaken zoeken wij (twee) allround medewerker(s) Burgerzaken.

Je krijgt energie van dienstverlening en klantcontact. Je luistert goed naar mensen en vraagt door om de vraag of het verzoek helder te krijgen. Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van het werk en werkt secuur en planmatig. Je houdt er van om samen te werken en gedraagt je collegiaal en professioneel. Je hebt ervaring met digitale systemen en nieuwe (digitale) systemen maak jij je snel eigen.

Werkzaamheden

Je behandelt onder andere aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen, verhuizingen, verklaringen omtrent gedrag, uittreksels, afschriften en je maakt aktes van de burgerlijke stand op. Je verwerkt dit vervolgens in de basisregistratie personen (BRP). Je draagt daarbij zorg voor de juiste administratieve afhandeling en bent zo mede verantwoordelijk voor de kwaliteit van de BRP en de Burgerlijke Stand. Naast de administratieve handelingen is het ook belangrijk dat je een scherp oog hebt voor mogelijke fraude.

Functie eisen

  • De kandidaat/kandidaten is/zijn inzetbaar vanaf 12 augustus 2024 (of eerder indien mogelijk) tot en met 1 december 2024 voor (beiden) 24-28 uur per week.
  • Aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied burgerzaken
  • MBO werk- en denkniveau
  • Nederlandse taal (vloeiend) spreken en schrijven

Wensen

Opleiding en certificaten:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau (10%)
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau + afgeronde vakopleiding BOBZ of diplomalijnen NLQF-niveau 4 (30%)
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau + vakopleiding BOBZ of diplomalijnen NLQF-niveau 4 + 2 aanvullende ontwikkeltrajecten burgerzaken (40%)

CV - Expertise en kennis medewerkers Burgerzaken:

  • Kennis van burgerzaken (10%)
  • Kennis van gemeentelijke burgerzaken + flexibiliteit en leergierigheid (20%)
  • Kennis van gemeentelijke burgerzaken + flexibiliteit, leergierigheid, initiatief en eigenaarschap (30%)

CV - Ervaring medewerkers Burgerzaken:

  • Kennis van gemeentelijke burgerzaken met klantcontact (10%)
  • Kennis van gemeentelijke burgerzaken met klantcontact + ervaring met burgerzakenapplicatie (20%)
  • Kennis van gemeentelijke burgerzaken met klantcontact + ervaring met meerdere burgerzakenapplicaties (30%)

Competenties

- is stressbestendig;

- kan werkzaamheden zelfstandig uitvoeren

- is flexibel

- is ondernemend

- relativerend vermogen en lichtvoetigheid

Extra info

  • Standplaats: Mook
  • Startdatum: 12-08-2024
  • Einddatum: 01-12-2024
  • Optie tot verlenging: 2 maal 3 maanden, tot vaste invulling is gevonden
  • Uren per week: 24-28

De interviews zullen online plaatsvinden op 13 augustus 2024 via Teams. Gelieve hier rekening mee te houden.

Locatie

Mook

Publicatiedatum

24.07.2024

Publicatie eindigt

09.08.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!