Netwerk- en systeembeheerder

Nieuw

Functie omschrijving

De Werkmaatschappij 8KTD voert werkzaamheden uit voor de gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel. De afdeling I&A levert diensten aan circa 800 medewerkers en verzorgt de ICT-omgeving in 10 gebouwen met werkplekken. De afdeling ontwikkelt zich naar een professionele service-organisatie, waarbij het tijd- en plaatsonafhankelijk werken inmiddels standaard is.  

Omdat de beide gemeenten hebben besloten de samenwerking te beëindigen, moet de ICT-omgeving worden ontvlochten. De eigen capaciteit die voor de ontvlechting benodigd is, moet worden vervangen zodat de werkzaamheden in kader van systeembeheer normaal doorgang kunnen vinden.

Werkzaamheden

Wij zoeken daarom een systeem-en netwerkbeheerder binnen het ICT-team en zorgt voor zowel het proactief als ook reactieve beheer van ICT-infrastructuren. De systeem- en netwerkbeheerder zorgt voor het beheer van de werkplekken, maar ook voor het serverpark, de printers, de telefonie omgeving, telefonie en internettoegang.

De functie bestaat uit de volgende onderdelen:  

  • werkplekbeheer;
  • zorgdragen voor de goede werking van de ICT-infrastructuur tussen alle locaties, systemen en applicaties; 
  • oplossen van technische problemen en het zo nodig treffen van maatregelen;
  • storingen detecteren en oplossen;
  • de kandidaat monitort de werking en performance.

Omschrijving kandidaat

De kandidaat die we zoeken:

  • kan zelfstandig werken;
  • is zorgvuldig;
  • is communicatief vaardig.

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 augustus 2024 tot en met 31 december 2024 voor 32 -36 uur per week.
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring als netwerk- en systeembeheerder (blijkt uit CV).
  • De kandidaat heeft een MBO opleiding op het gebied van ICT / Informatica afgerond, tenminste MBO 3 niveau (blijkt uit CV).
  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring (als netwerk- en systeembeheerder) in het zelfstandig afhandelen van 2e lijns meldingen, waarmee meldingen van gebruikers adequaat worden opgelost (blijkt uit CV).
  • De kandidaat heeft kennis en ervaring met Microsoft Server, AD/EntraID, Microsoft 365, Microsoft Intune en netwerkkennis (blijkt uit CV).
  • De kandidaat beschikt over relevante certificeringen op het gebied van Microsoft Azure, Microsoft Endpoint en Windows Server (blijkt uit CV).
  • De kandidaat is woonachtig in de regio (in verband met beschikbaarheidsdiensten).

Wensen

  • De mate van ervaring met het afhandelen van 2e lijns meldingen op het gebied van ICT (blijkt uit CV).
  • De kandidaat verstaat de Friese taal.

Extra info

  • Standplaats: Burgum / Buitenpost
  • Startdatum: 01-08-2024
  • Einddatum: 31-12-2024
  • Optie tot verlenging: Ja, 4 x 6 maanden
  • Uren per week: 32 - 36 uur

De gesprekken vinden plaats op woensdag 10 juli 2024! De gesprekken vinden plaats in het gemeentehuis te Burgum. We vragen je hier rekening mee te houden.

Locatie

Buitenpost

Publicatiedatum

27.06.2024

Publicatie eindigt

05.07.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!