Coördinator Administratie Sociaal Domein

Nieuw

Functie omschrijving

Het coördineren en beheren van een complexe administratie binnen het sociaal domein. Belangrijke taken zijn het controleren van gegevens (denk aan het controleren geleverde diensten), het administratief ondersteunen van Wmo- en Jeugdconsulenten, het uitvoeren van de financiële administratie (facturen beoordelen) aanleveren van rapportages en het verwerken van verzoeken om toewijzing en/of wijziging (Jeugdwet), input leveren applicatie-/functioneel beheer en het verbeteren van bestaande administratieve processen en/of systemen.

De opdrachtgever(s)

Je komt te werken voor een kleine bijzondere gemeente. Een uniek stukje Nederland, waar zo’n 27.000 mensen wonen. Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag met een diverse bevolking; één op de 5 inwoners heeft bijvoorbeeld een internationale achtergrond. Wassenaar is een heel gevarieerde gemeente; met prachtige landgoederen, strand, natuur- en waterwingebied, residenties en de ambassade van de Verenigde Staten.

Spreekt onze werkcultuur met de kernwaarden respectvol, verantwoordelijk en omgevingsgericht jou aan? Als het antwoord ‘ja’ is dan kijken we uit naar jouw reactie. Laat ons weten waarom jíj een aanwinst bent voor Wassenaar.

Functie eisen

  • Minimaal een afgeronde mbo4 opleiding in de richting van administratie, financieel of sociaal juridisch;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het beheren/coördineren van een administratie binnen het sociale domein;
  • Aantoonbare werkervaring met de WMO en de Jeugdwet (benoem waar deze is opgedaan);

Wensen (weging, totaal 100 punten)

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de WMO en de Jeugdwet (benoem waar deze is opgedaan) (20 punten);
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beheren/coördinerende van facturatieprocessen, prestatie akkoord verklaringen én P&C-cyclus (duidelijk weergeven in het cv) (35 punten);
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het uitvoeren of coördineren van financiële administratie binnen het sociaal domein (45 punten);
  • aMeer dan 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar (45 punten);
  • b. 2 tot 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar (20 punten);
  • c. Minder dan 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar (0 punten).

Competenties

- Verantwoordelijkheid - Komt gemaakte afspraken na en accepteert de gevolgen die voorvloeien uit het eigen handelen;
- Analytisch vermogen - Signaleert problemen; herkent belangrijke informatie; legt verbanden tussen gegevens. Spoort mogelijke oorzaken van problemen op; zoekt ter zake doende gegevens;
- Kwaliteitsgerichtheid - Is zich ervan bewust dat het te leveren product moet voldoen aan gestelde eisen, normen en prioriteiten en handelt hiernaar. Legt verantwoording af voor het gerealiseerde kwaliteitsniveau. Streeft naar continue kwaliteitsverbetering;
- Nauwkeurigheid - Verricht werkzaamheden met een grote mate van accuratesse.

Extra info

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag tot en met vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de gemeente Wassenaar zijn gepland in de week van 2 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 3 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Locatie

Wassenaar

Publicatiedatum

26.06.2024

Publicatie eindigt

01.07.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.