Dataverwerker en financiele administrateur

Nieuw

Werkzaamheden

  1. Werkt 36 uur als administrateur, dataverwerker en regelneef;
  2. Verwerkt maandelijks bestanden vanuit zaaksysteem rx mission met betrekking tot leges en CBS. De informatie is deel automatisch beschikbaar.
  3. Excellen kan verwerken en verschillende soorten data kan opwerken / verwerken tot een brondocument(en)
  4. budgetbeheerder (controle of de werkzaamheden zijn uitgevoerd, verwerken en overzichten maken).
  5. Facturen (laten) versturen, na overzichten te verzamelen voor de projecten, markten en standplaatsen.
  6. Bezwaren rondom leges ben jij de spin in het web om de informatie op te halen, zodat de heffingsambtenaar met jouw info verder kan.
  7. Maken van huisnummerbesluiten/ afstemming met de BAG
  8. Mogelijk wordt je ook nog ingezet als projectondersteuner
  9. Overige werkzaamheden op de afdeling.

De opdrachtgever(s)

Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief

Functie eisen

  • De kandidaat is akkoord met detachering
  • Werkervaring als projectondersteuning en/of secretariaat;

Wensen:

  • Kandidaat woont het volgende aantal kilometers bij de gemeente vandaan (i.v.m. duurzaamheid/CO2 uitstoot):
  • MBO+ of HBO/ WO werk- en denkniveau. (dit blijkt uit een afgeronde opleiding en/of toelichting in het cv)
  • Relevante werkervaring als administratieve/ financiele/ data verwerker en ondersteuner
  • Kennis van gemeentelijke financiële processen is een pre
  • Ervaring met Outlook, Word, Excel en Powerpoint
  • -Slimme persoon (bijvoorbeeld een student) die data kan verwerken en goed kan Excellen

Competenties

  • Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid
  • Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding
  • Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk)
  • Inzicht, creativiteit en “hoe kan het wel”
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Planner en organisator
  • Affiniteit met automatisering en digitaal werken
  • Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt -integraal
  • Je kunt omgaan met conflictsituaties, maar blijft klantvriendelijk
  • Initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, lef en inlevingsvermogen in een ander.

Extra info

Startdatum: 15-07-2024
Einddatum: 31-12-2024
Optie tot verlengen: meerdere keren tot eind 2026
Aantal uur per week: 28-36 uur
Gesprekken vinden plaats op woensdag 3 juli.

Locatie

Doorn

Publicatiedatum

24.06.2024

Publicatie eindigt

28.06.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.