Salarisadministrateur

Nieuw

Functie omschrijving

Bij De Connectie zijn we op zoek naar een ervaren Salarisadministrateur (2FTE) die een scherpe blik werpt op de werkwijze en administratieve processen van onze opdrachtgevers. In deze rol ben je niet alleen verantwoordelijk voor de nauwkeurige verwerking van salarissen, maar waar mogelijk draag je ook bij aan het optimaliseren van de administratieve processen.

Als salarisadministrateur draag je er samen met je collega’s voor dat de salarissen en bijbehorende afdrachten van onze klanten kloppen. Bij De Connectie werk je namelijk voor meerdere klanten waaronder de Gemeente Arnhem, Gemeente Rheden en meer. Daardoor heb je niet alleen volop afwisseling, maar ook veel uitdaging. Wat je allemaal gaat doen?

  • Je stelt de loonadministratie op voor je eigen klantenbestand
  • Je houdt alles goed bij door informatie over je klanten te verzamelen, controleren, verwerken en archiveren
  • Je verwerkt mutaties, zoals veranderingen in loon of persoonsgegevens
  • Je blijft op de hoogte van aanpassingen van belastingen, wetten en regels rondom salarisadministratie
  • Je bereidt je op tijd voor en betaalt de salarissen van je klanten uit

Omschrijving kandidaat

Wie zoeken we?

- Je beschikt over een PDL-diploma/VPS-diploma;
- Fulltime beschikbaarheid (32/36 uur);
- Ervaring met YouForce ;
- Gemeentelijke ervaring is een pré

We zoeken medior/seniorkandidaten die direct plug and play zijn, we zijn dus niet op zoek naar junioren met een (langere) inwerktijd. We huren juist in om een acuut probleem direct te verhelpen. Gelieve hier rekening mee te houden bij het aanbieden van kandidaten.

Laat je verrassen door De Connectie!

De gemeenten Arnhem, Renkum en Rheden hebben de krachten gebundeld op het gebied van bedrijfsvoering. Deze gemeenten, samen goed voor meer dan 230.000 inwoners, hebben op 1 juli 2017 gezamenlijk De Connectie opgericht.

De afdelingen Belastingen & Basisregistraties, Administratie en Beheer & Inkoop en Aanbesteding, Facilitaire zaken & Frontoffice, Management Support, DIV en ICT zetten zich, samen met het Bedrijfsbureau, dagelijks in voor de gemeenten zodat zij zich volledig kunnen richten op de inwoners, want daar doen we het gezamenlijk voor.

Bij De Connectie mag iedereen zichzelf zijn en is iedereen welkom. Om dat te realiseren werken we aan een cultuur waarin iedereen zich betrokken voelt, waar de samenstelling divers is en niemand wordt uitgesloten. Wij willen verschillen in talent, kennis en vaardigheden aan ons binden, omdat wij overtuigd zijn dat de verschillen elkaar versterken. Voel je dus welkom bij De Connectie, wie je ook bent of hoe je ook in het leven staat.

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf zo spoedig mogelijk tot en met 31-12-2024 voor 32-36 uur per week.
  • Je beschikt al over een PDL-diploma/VPS-diploma;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als salarisadministrateur in een soortgelijke organisatie. (Semi-) Overheid, Gemeente
  • Kandidaat heeft relevante werkervaring opgedaan met het softwarepakket YouForce.

Wensen

  • Opleiding (minimale opleiding): Een opleidingsachtergrond in financiën op minimaal MBO4 niveau.
  • Minimale werkervaring: Minimaal 3 jaar (werk)ervaring als salarisadministrateur in een gemeentelijke omgeving. Hoe meer jaren ervaring, hoe meer punten een kandidaat kan ontvangen t.a.v. andere aanbiedingen .
  • Kandidaat is minimaal 32 uur en maximaal 36 uur beschikbaar. Hybride werken is mogelijk maar met een maximum van 50% thuiswerken én in afstemming met het team.

Extra info

  • Standplaats: Stadskantoor Arnhem
  • Startdatum: 17-06-2024
  • Einddatum: 31-12-2024
  • Optie tot verlenging: Ja, maximaal 1 jaar
  • Uren per week: 32-36

Locatie

Arnhem

Publicatiedatum

28.05.2024

Publicatie eindigt

04.06.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!