Inhuur telefonist/receptionist

Nieuw

Functie omschrijving

Jij bent als telefonist/receptionist het gezicht van de organisatie en het eerste aanspreekpunt voor onze interne en externe klanten. Met jouw kennis en expertise van de moderne ontwikkelingen op dit terrein, waaronder klantcontactfunctionaliteit, lever je een actieve bijdrage aan de dagelijkse werkzaamheden en het omvormen van telefonie en balie/receptie tot een klantcontactcentrum.

De opdrachtgever(s)

Organisatie
Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en aan het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?

Organisatieonderdeel: Serviceburo/telefonie en balie/receptie

Het Serviceburo van de ODWH faciliteert het management en de medewerkers van de ODWH met een breed aanbod aan ondersteunende en administratieve diensten en producten. Het cluster telefonie en balie/receptie is onder meer verantwoordelijk voor receptie- en baliediensten, de uitgifte van allerhande producten en de centrale telefonie van de ODWH. Momenteel loopt een project dat als doel heeft om het Serviceburo meer in control te brengen, zowel (beleids-) inhoudelijk, kwalitatief als organisatorisch. Eén van de meer concrete plannen is het omvormen van telefonie en balie/receptie tot een klantcontactcentrum.

Functie eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met klantcontact en administratieve ondersteuning;
  • Minimaal een afgeronde opleiding op mbo 4 niveau.

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als receptionist/telefonist/administratief ondersteuner binnen een gemeentelijke instelling (45 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker klantcontactcentrum (35 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren en optimaliseren van processen binnen een klantcontactcentrum (20 punten).

Competenties

We zoeken een kandidaat met goede communicatieve vaardigheden, die klantvriendelijk is, makkelijk kan schakelen en prioriteiten weet te stellen. Je voelt je prettig als spin in het web en houdt ervan om van een probleem een uitdaging te maken. Daarbij ga je oplossingsgericht te werk, zelfstandig waar mogelijk en in samenwerking waar nodig.

Extra info

  • Duur: 5 maanden
  • Opties verlenging: 1 maal 6 maanden
  • Uren per week: 32-36 uur
  • Start: Zo snel mogelijk
  • Opleidingsniveau: MBO+
  • Regio: Zuid-Holland

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma– Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in de week van 5 februari 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 5 februari 2024 bericht.

Locatie

Leiden

Publicatiedatum

26.01.2024

Publicatie eindigt

02.02.2024

Contactpersoon

Foeken

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!