Kwaliteitsmedewerker jeugd

Nieuw

Functie omschrijving

Namens de Gemeente Midden-Delfland voer je de jeugdwet uit. Je werkt nauw samen met je collega’s van het Maatschappelijk team en diversie externe samenwerkingsrelaties ten behoeve van de inwoner. Taken die je uitvoert zijn:

  • Verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en monitoren van kwaliteitsmanagement binnen het Maatschappelijk team.
  • Procesoptimalisatie en het realiseren van procedures, handboeken en certificaten.
  • Het optimaliseren van het denken en handelen vanuit kwaliteitsverbetering en standaardisatie bij alle betrokken medewerkers

De opdrachtgever(s)

Midden-Delfland is een gemeente met een uniek landschap, een rijke historie en een vitale economie. De organisatie telt ongeveer 160 medewerkers. Die werken bij de afdelingen Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Samenleving en Dienstverlening en Landschap, Wonen & Economie. We hebben een informele organisatiecultuur en korte lijnen. De opdracht wordt uitgevoerd binnen de afdeling Samenleving en Dienstverlening, maatschappelijk team

Functie eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor opleiding in de richting van Sociaal Juridische Dienstverlening, Juridisch Kwaliteitsmedewerker Sociale Dienstverlening of Bedrijfskunde;
  • Actuele kennis van de sociale wetgeving en ontwikkelingen op het gebied van Jeugd en leerplicht inclusief kennis van jurisprudentie en rechtmatigheid/doelmatigheid, benoem waar dit is opgedaan;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Jeugd consulent;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als kwaliteitsmedewerker Jeugd;
Wensen:
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als kwaliteitsmedewerker Jeugd (40 punten);
  • Aantoontoonbare werkervaring met procesoptimalisatie en het realiseren van procedures, handboeken en certificaten op het gebied van WMO, benoem waar dit is uitgevoerd (35 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met Suite 4 sociale regie (25 punten).

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Competenties

  • Daadkrachtig;
  • Netwerker;
  • Besluitvaardig
  • Gedreven.

Extra info

Duur: zsm, 6 maanden na start
Uren: 16 uur per week
Optie tot verlenging: Ja, 1 x 6 maanden

De opdracht kan worden vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 13 december 2023 van 13.00 uur tot 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 12 december 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Locatie

Schipluiden

Publicatiedatum

01.12.2023

Publicatie eindigt

06.12.2023

Contactpersoon

Sen

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!